Gmina Skoki ogłasza przetarg
- Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 925 801 , fax. 618 925 803
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
ul. Ciastowicza 11
62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
tel. 618 925 801, fax. 618 925 803
REGON: 52958000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.gmina-skoki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu wraz z częściową przebudową budynku byłego dworca w Sławie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z częściową przebudową budynku byłego dworca w Sławie Wlkp. obejmujący wykonanie : 1.Wymiany pokrycia z dachówki wraz z przemurowaniem trzonów kominowych, wymiana okien połaciowych i remontem więźby dachowej 2. Przebudowy pomieszczeń mieszkalnych na poddaszu – etap I : roboty rozbiórkowe, wykucie bruzd w trzonie kominowym na niższych kondygnacjach celem zamontowania wkładów kominowych z gotowych elementów z blachy kwasoodpornej, zamurowanie i otynkowanie w/w bruzd, odtworzenie powłok malarskich na ścianach trzonów kominowych, ocieplenie połaci dachowych oraz stropów podwieszanych do konstrukcji dachu, montaż podbudowy podłóg z płyt OSB z ich wypoziomowaniem, montaż nowych ścianek z płyt g-k ( bez powłok gipsowych i malarskich) na ruszcie metalowym, obudowy ścian szczytowych , kolankowych, połaci dachu i stropów podwieszanych wraz z ich ociepleniem 15cm warstwą wełny mineralnej, wymiana okien skrzynkowych na okna zespolone (2x0.7x1.7m+1szt o pow.3.47m2), montaż nowych drzwi zewnętrznych do mieszkań - 2 szt oraz drzwi wewnętrznych (4sszt) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 58 9065 0006 0040 0400 0185 0022; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Kosztorysy ofertowe, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 3) Dowód wniesienia wadium przetargowego, 4) Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zał. nr 2 i 3 do siwz, 5) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp). 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do siwz o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 8) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu wraz z montażem klimatyzacji w Miejskim Domu Kultury w Słupcy
Dodano: 2024-07-29 - Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-03-05 - Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-01-05 - Wymiana pokrycia dachowego na nowe wraz z termomodernizacją dachu na budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Michała Drzymały w Brzostowie
Dodano: 2023-08-09 - Wykonanie robót budowlanych i instalacji CWU z wykorzystaniem instalacji solarnej w budynkach Centrum
Dodano: 2023-08-08 - Remont szatni w Kraszewicach (etap I)
Dodano: 2023-07-21 - REMONT CZĘŚCI DACHU BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE 2981 W ŚREMIE
Dodano: 2023-07-21 - Remont dachu wraz z remontem kominów wentylacyjnych budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20 października 16
Dodano: 2022-11-02 - Wymiana dachu w budynku H oraz wymiana okien na I piętrze budynku H wraz z pracami towarzyszącymi w Obiekcie Socjalnym w Sianożętach
Dodano: 2022-08-24 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2021-04-22