Przetargi.pl
Przebudowa drogi Płaczki - Śnieciska

Gmina Zaniemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 857 580 , fax. 612 857 747
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaniemyśl
    ul. Średzka 9
    63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 612 857 580, fax. 612 857 747
    REGON: 63125818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Płaczki - Śnieciska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na wykonaniu przebudowy odcinka drogi gminnej Płaczki - Śnieciska. W ramach inwestycji wykonać należy: odtworzenie granic pasa drogowego, trasy i punktów wysokościowych, wykonanie inwentaryzacji, karczowanie krzewów średniej gęstości, cięcie odrostów i samosiejek z wywozem gałęzi poza teren, wycinkę drzew z karczowaniem pni, zdjęcie darniny i wywóz jej poza teren, rozbiórkę elementów dróg z wywozem (prefabrykaty nieuszkodzone na plac Inwestora, gruz poza teren robót), rozbiórkę przepustu z rur betonowych, cięcie masy bitumicznej na gł. 4 cm, przebudowę istniejącego przepustu, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na jezdni i zjazdach z betonu asfaltowego, humusowanie i obsianie trawą, oznakowanie pionowe i bariery ochronne. Wykonać również należy zniwelowanie zaniżeń na przejeździe kolejki wąskotorowej w miejscowości Płaczki w porozumieniu z właścicielem infrastruktury kolejowej. Dokładny zakres prac obejmuje dokumentacja projektowa (zamieszczona obejmuje cały zakres również nie objęty realizacją inwestycji), specyfikacje techniczne oraz kosztorys ofertowy. Wejście na plac budowy nie wcześniej niż 16.08.2019 r. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się ze specyfikacją i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ryczałtowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 18 000.00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach