Gmina Wałcz ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
ul. Dąbrowskiego 8 8
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
REGON: 57079152000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walcz.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej w Strącznie Gm. Wałcz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu w budynku Szkoły Podstawowej w m. Strączno. Roboty będą prowadzone w budynku, w czasie trwania nauki. Wykonawca będzie zobowiązany zabezpieczyć teren budowy, a w szczególności : teren wokół budynku zostanie ogrodzony, tak aby zabezpieczyć go przed dostępem dzieci, nad wejściami do budynku zostanie wykonane prowizoryczne zadaszenie. Podczas prowadzenia prac na wschodniej połaci szkoła będzie dostępna poprzez wejście od strony zachodniej i odwrotnie. Dzieci i nauczyciele zostaną przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa przy prowadzonych pracach budowlanych. Zakres prac budowlanych: 1) zdjęcie pokrycia z dachówki cementowej; 2) oderwanie łat i obróbek blacharskich przy okapie i kominach; 3) ułożenie ekranu z folii dachowej; 4) przymocowanie kontrłat oraz łat; 5) wykonanie obróbek blacharskich okapów i kominów; 6) ułożenie dachówki zakładkowej; 7) wykonanie nowych rynien i rur spustowych. Materiały rozbiórkowe wykonawca wywiezie na wysypisko odpadów komunalnych. Zakres robót określony został w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. Do wyceny przyjąć należy zakres robót określony w przedmiarze, jako wariant II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą się dowodami, że: a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VIII.2004 - VIII.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1. kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2. personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie wykonywania robót dekarskich i obróbek blacharskich; c) oświadczą, że dysponują niezbędnym sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym i w tym względzie wykażą się, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ; 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 4) oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Dz.U. Nr 188 poz. 1155). 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walcz.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II, sprawa 05/16 (powtórzona)
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokrycia papowego dachu budynku przy ul. Klonowica 1, 1a w Szczecinie wraz z przemurowaniem kominów ponad dachem i wymianą instalacji odgromowej
Dodano: 2016-07-21 - Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II
Dodano: 2016-07-08 - Roboty remontowe w budynku nr 16 Jaworze realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno. - znak postępowania 319/2016
Dodano: 2016-04-13 - Remont dachu krytego papą przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie (budynek użytkowy)
Dodano: 2016-04-01 - Remont dachu krytego dachówką na budynku użytkowym przy ul. Krasickiego 6 w Szczecinie wraz z montażem instalacji odgromowej
Dodano: 2015-10-08 - Remont dachów z pokryciem papowym, pięciu budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2015-09-10 - Dostosowanie sieci p.poż do obowiązujących przepisów w kompleksach wojskowych w Szczecinie Podjuchy i Choszcznie.
Dodano: 2015-09-10 - WYKONANIE USŁUGI KONSERWACYJNEJ POLEGAJĄCEJ NA: PRZYGOTOWANIU RUROCIĄGÓW C.O W BUDYNKU NR 21 I 1 W SZCZECINIE UL. NARUTOWICZA 10 A, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI BUDYNKU NR 15 W BIELKOWIE ORAZ STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 2 ORAZ DACHÓW W BUDYNKU NR 1,8,15 W CHOSZCZNIE.
Dodano: 2015-09-09 - Remont dachów budynków przy ul. Krzywoustego 3 oficyna lewa i prawa i ul. Krasińskiego 70 w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2015-07-30