Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
ul. Armii Krajowej 1 1
70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
REGON: 00059982400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu w budynku Przedszkola Publicznego nr 27 przy ul. Henryka Pobożnego Nr 6/8 w Szczecinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dachu w budynku Przedszkola Publicznego nr 27 przy ul. Henryka Pobożnego Nr 6/8 w Szczecinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez zamawiającego uprawnienia. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna prace, polegające na wykonaniu remontu dachu z pokryciem dachówką ceramiczną o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne na dzień składania ofert). 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II, sprawa 05/16 (powtórzona)
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokrycia papowego dachu budynku przy ul. Klonowica 1, 1a w Szczecinie wraz z przemurowaniem kominów ponad dachem i wymianą instalacji odgromowej
Dodano: 2016-07-21 - Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II
Dodano: 2016-07-08 - Roboty remontowe w budynku nr 16 Jaworze realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno. - znak postępowania 319/2016
Dodano: 2016-04-13 - Remont dachu krytego papą przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie (budynek użytkowy)
Dodano: 2016-04-01 - Remont dachu krytego dachówką na budynku użytkowym przy ul. Krasickiego 6 w Szczecinie wraz z montażem instalacji odgromowej
Dodano: 2015-10-08 - Remont dachów z pokryciem papowym, pięciu budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2015-09-10 - Dostosowanie sieci p.poż do obowiązujących przepisów w kompleksach wojskowych w Szczecinie Podjuchy i Choszcznie.
Dodano: 2015-09-10 - WYKONANIE USŁUGI KONSERWACYJNEJ POLEGAJĄCEJ NA: PRZYGOTOWANIU RUROCIĄGÓW C.O W BUDYNKU NR 21 I 1 W SZCZECINIE UL. NARUTOWICZA 10 A, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI BUDYNKU NR 15 W BIELKOWIE ORAZ STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 2 ORAZ DACHÓW W BUDYNKU NR 1,8,15 W CHOSZCZNIE.
Dodano: 2015-09-09 - Remont dachów budynków przy ul. Krzywoustego 3 oficyna lewa i prawa i ul. Krasińskiego 70 w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2015-07-30