Przetargi.pl
Remont dachu Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

Gmina Myszyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 07-430 Myszyniec, Plac Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 721 141 , fax. 297 721 141
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
    Plac Wolności 60
    07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
    tel. 297 721 141, fax. 297 721 141
    REGON: 54660900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: myszyniec.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „Remont dachu Urzędu Miejskiego w Myszyńcu” zgodnie z niniejszą SIWZ i jej załącznikami. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:  wzmocnienie niektórych elementów więźby dachowej,  całkowita wymiana pokrycia dachowego,  wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych,  rozbiórkę lukarn i montaż w ich miejsce okien połaciowych,  demontaż i montaż instalacji odgromowej,  montaż płotków przeciwśnieżnych, ław i stopni kominiarskich,  montaż elementów asekuracji indywidualnej,  montaż koryt odwodnieniowych,  montaż masztu antenowego. W pierwszej kolejności remont dachu winien nastąpić w części , na której ma być zamontowana instalacja fotowoltaiczna wg odrębnego zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A, 3B, 3C do niniejszej SIWZ tj. dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, w szczególności projektu budowlanego - załącznik 3A, kosztorysu ofertowego (przedmiar robót) - załącznik 3B i STWiOR – szczegółowych specyfikacji technicznych - załącznik 3C oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszym dziale II SIWZ. 3. Do zadań Wykonawcy należy dopełnienie wszelkich formalności, związanych z wykonaniem przedmiotowej inwestycji, uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów, wykonanie pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Obiekt, dla którego przewidywane są roboty budowlane to działka nr 558/1, obręb 0007 Myszyniec. 5. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę, które zostanie przekazane Wykonawcy wraz z przekazaniem placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach