Przetargi.pl
Remont dachu, rur spustowych i rynien oraz stropu między najwyższymi kondygnacjami pałacu zlokalizowanego w kompleksie pałacowo - parkowym w Rudołtowicach, przy ul. Zawadzkiego 128

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie Polski Związek Niewidomych – Centrum Edukacyjno-Leczniczo-Rehabilitacyjne dla Dzieci i Młodzieży w Rudołtowicach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu, rur spustowych i rynien oraz stropu między najwyższymi kondygnacjami pałacu zlokalizowanego w kompleksie pałacowo - parkowym w Rudołtowicach, przy ul. Zawadzkiego 128
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu, rur spustowych i rynien oraz stropu między najwyższymi kondygnacjami pałacu zlokalizowanego w kompleksie pałacowo-parkowym w Rudołtowicach przy ul. Zawadzkiego 128. Pałac pochodzi z XVIII w, jest wpisany na listę zabytków klasy A pod numerem A/272/09 . Prace będą odbywać się pod ścisłym nadzorem Wojewódzkiego Śląskiego Konserwatora Zabytków. Budynek ma plan prostokątny, zbudowany w technologii tradycyjnej, murowany z dachem mansardowym pokrytym blachą miedzianą układana na rąbek stojąc. Remont będzie polegał na wymianie całego odeskowania, wymianie całego pokrycia dachowego na blachę aluminiową na rąbek stojący w systemie opisanym w Decyzji nr BB/364/2019 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.05.2019. Wymianie będą tez podlegać rynny, kosze i rury spustowe w kolorze analogicznym do pokrycia dachu. Konstrukcja dachu i stropu pod ostatnia kondygnacją jest drewniana, z widocznymi na słupach śladami działania robaka- spuszczel pospolity( w załączeniu opinia), tym samym konieczna jest wymiana trzech słupów więźby dachowej oraz wytrucie szkodnika i zabezpieczenie konstrukcji. Belki tworzące konstrukcję stropu między poddaszami są uszkodzone na krańcach. Do usunięcia, poszerzenia, remontu są również kominy znajdujące się na dachu wg. zatwierdzonego przez konserwatora projektu. Remontowi będzie również podlegać zarynnowa część gzymsów, oraz remont i wymiana stolarki okiennej i wyłazów dachowych w połaci dachu. Powierzchnia dachu 823,02 m 2 4. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ; b. Dokumentacja techniczna (projekt budowlany) - załącznik nr 8 do SIWZ, obejmująca: c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 05 czerwca 2019 do godz. 10:00. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 poz. 310). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Śląski ING o/ Pszczyna 04 1050 1315 1000 0001 0143 5113 w terminie i wysokości zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione (wymieniać nazwy) na wszystkie podmioty działające wspólnie lub może być wystawiona tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ten podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Gwarancja musi zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) ze wskazaniem jego (ich) siedziby oraz okoliczności zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust. 5 Ustawy PZP, które będą dotyczyć Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Do kosztorysu należy dołączyć zestawienie cen jednostkowych robocizny, sprzętu i materiałów oraz wysokość narzutów. Zamawiający zastrzega, że w przypadku badania danej oferty w aspekcie rażąco niskiej ceny, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu w formie szczegółowej. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 7. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach