Przetargi.pl
REMONT DACHU PRZEDSZKOLA NR 2 W STRZEGOMIU

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU PRZEDSZKOLA NR 2 W STRZEGOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Przedszkola Nr 2 w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2 polegający na: a/ robotach rozbiórkowych, b/ przemurowaniu i tynkowaniu kominów oraz wykonaniu czapek kominowych, c/ wykonaniu docieplenia dachu, d/ wykonaniu nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, e/ wymianie obróbek blacharskich i rynien, f/ wymianie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu dokładnego sporządzenia wyceny wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w ww. dokumentach, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Załączona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotyczy również remontu elewacji i wymiany okien. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko remontu dachu. 1. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b/ w cenie oferty należy ująć również pracę rusztowań jeżeli ich użycie będzie konieczne do wykonania zamówienia, c/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, d/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych na składowisku odpadów komunalnych, e/ wygrodzenie i zabezpieczenie terenu na którym prowadzone będą prace - wykonanie także trwałego zabezpieczenia nad wejściem głównym do Przedszkola z uwagi na fakt, że obiekt będzie cały czas funkcjonował. 2. Prace w obiekcie należy prowadzić zgodnie z Prawem budowlanym, przepisami BHP oraz w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Przedszkola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali min 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie pokrycia dachowego z papy o wartości min. 150 tysięcy złotych każda, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach