Przetargi.pl
Remont dachu oraz elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Olszyna, Biedrzychowice 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 722-15-70 , fax. 0-75 722-15-70
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej
    Biedrzychowice 20 20
    59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 722-15-70, fax. 0-75 722-15-70
    REGON: 23091586200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.biedrzychowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu oraz elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu i elewacji budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach zgodnie z dokumentacją zawierającą: a/Projekt budowlany; b/Przedmiar robót, który są dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania; c/Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 2.Zakres robót obejmuje: 2.1.Remont pokrycia dachu: a)rozbiórki; b)wymiana pokrycia; c)wymiana pokrycia dachowego nad przybudówką oraz wejściem do piwnicy d)instalacja odgromowa. 2.2.Remont elewacji budynku internatu: a)roboty rozbiórkowe; b)remont elewacji; c)udrożnienie instalacji kanalizacyjnej; d)wykonanie izolacji pionowych ścian oraz opaski budynku; 3.Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.Ustala się następujące warunki płatności: 5.1.podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 5.2.należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 5.3.płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 6.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 7.Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. 8.Wymagany okres gwarancji na roboty dekarskie wynosi 60 miesięcy a na pozostałe roboty - 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 9.Na podstawie art.36a ust. 2 pkt. 1) ustawy pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia obejmującej wykonanie robót dekarskich, o których mowa w poz. 1.d.1.1. - 50.d.1.4 przedmiaru robót. Zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, jakim wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie nie zastrzeżoną część zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji zakres zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7 800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a/pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c/gwarancjach bankowych, d/gwarancjach ubezpieczeniowych, e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 109, poz. 1158, z późn. zm. ) 3.W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 23 1090 1955 0000 0001 0290 5125, z zaznaczeniem Remont internatu . Kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy pzp. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. VII.8. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b) do e) SIWZ, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. VII. 8.niniejszej SIWZ. 12.Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.biedrzychowice.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach