Przetargi.pl
Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko

GMINA KRUSZWICA ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, Nadgoplańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KRUSZWICA
    Nadgoplańska 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350777
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczneZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem umowy jest „Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest realizacja na terenie dz. nr 23/12, obręb 12 Gocanówko gm. Kruszwica wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej układanej w „koronkę” oraz remontu kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. Wymiary budynku objętego zamówieniem:- powierzchnia zabudowy: 454,80 m2- powierzchnia całkowita: 909,60 m2- kubatura 2 954,90 m3- wysokość budynku w najwyższej części: 9,50 m- powierzchnia dachu w rzucie: 550,70 m2Roboty składające się na przedmiot zamówienia obejmują:1) Prace zabezpieczające:- wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku,- wykonanie ogrodzenia wokół obiektu,2) Roboty rozbiórkowe:- demontaż obróbek blacharskich dachu wraz z rynnami i rurami spustowymi,- rozebrania pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej,- demontaż porażonych elementów konstrukcji więźby dachowej, 3) Roboty budowlane:- wymiana fragmentów konstrukcji więźby dachowej w części, w której jest porażona korozją biologiczną,- wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej,- wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej układanej w koronkę,- przemurowanie kominów, wykonanie tynków i nowych nakryw kominowych, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:1) Projekt budowlany: „Wykonanie robót remontowych dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego”,2) Projekt wykonawczy: „Wykonanie robót remontowych dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego”,3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Remont dachu budynku ,mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Gocanówko 10, Gmina Kruszwica na dz. Nr 23/12”,4) Przedmiar robót.3. Wytyczne dla Wykonawcy:1) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.2) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego, określający kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.3) Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy ogrodzeniem ochronnym.4) Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia budynku przed zalaniem podczas wykonywania prac.5) Prace będą wykonywane na dachu znajdującym się częściowo nad zamieszkałymi lokalami. Z uwagi na powyższe Wykonawca w trakcie prac zobowiązany jest zabezpieczyć mienie oraz zapewnić bezpieczeństwo mieszkańców. 6) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne.7) Szczegółowe informacje zawierają dokumentacje techniczne, projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi.8) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.9) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i umieszczenia przy inwestycji tablicy promocyjnej zgodnie z załączonym wzorem. Dane dotyczące właściwej kwoty zostaną przekazane wykonawcy po zawarciu umowy. Wymiary tablicy 120cm x80 cm. Tablica informacyjna zawiera:a) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;b) informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadaniac) rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszud) nazwę zadania.Tablice należy wykonać z materiału trwałego na blasze stalowej oraz zamontować w sposób trwały na budynku 5. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: -pracownik budowy – prace dekarskie,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach