Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Plac Staszica 5/6 we Włocławku.”

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ostrowska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 414 48 50 , fax. 54 414 48 84
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Ostrowska 30
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 414 48 50, fax. 54 414 48 84
    REGON: 34088848500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.azk.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Plac Staszica 5/6 we Włocławku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja na zlecenie Zamawiającego robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku mieszkalnego położonego przy ul. Plac Staszica 5/6 we Włocławku, zlokalizowanego na działkach nr 65/20 i 65/29, KM 49/1, polegających na ociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu z wymianą pokrycia dachu z blachy falistej na blachodachówkę, wymianą starych okien na kondygnacjach budynku, zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysami inwestorskimi oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w Specyfikacji T echnicznej W ykonania i Odbioru R obót, stan owiącej załącznik nr 9 do SIWZ , przy czym zgodnie z treścią w/w załącznik a w zakres robót budowlanych wchodzi: - demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy falistej bitumicznej typu ondulina wraz z obróbkami, - demontaż łacenia dachu, - częściowy demontaż konstrukcji więźby dachowej ca 20%, dodatkowo do napraw miejscowych przyjęto ca 25%, - zabezpieczenie przeciwogniowe i przeciwgrzybiczne istniejącej więźby dachowej - czterokrotnie (każda warstwa w innym kolorze w celu kontroli ilości nałożonych warstw), - rozebranie (ok 25 cm poniżej połaci) i ponowne przemurowanie kominów z cegły klinkierowej, - wykonanie nowych czapek kominowych z betonu C20/25 zabezpieczonych farbami odpornymi na zmienne warunki atmosferyczne, - ocieplenie dachu oraz stropu nad ostatnią kondygnacją styropianem gr. 26 cm wraz z wykonaniem nadbitki na istniejące belki stropowe oraz krokwie z krawędziaków 8x12 cm i ułożeniem podłogi z płyt OSB gr. min 22 mm na poddaszu nieużytkowym, - ułożenie na istniejących krokwiach folii paroprzepuszczalnej (zewn.) oraz paroizolacyjnej (wewn.), - montaż nowych łat 3,8x6 cm, - wymiana pokrycia dachowego na blachę powlekaną na rąbek stojący - kolor grafitowy, - montaż ław i stopni kominiarskich - montaż płotków przeciwśniegowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana obróbek blacharskich - ogniomury, pasów pod i nadrynnowych, kominówki, itp, - wymiana wyłazu dachowego na nowy 75x94 cm w kolorze białym - pomiar z natury, - ustawienie i rozbiórka rusztowań systemowych, - odbicie luźnych, odparzonych tynków na elewacji wraz z uzupełnieniem tynku, - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 070 gr. 16 cm wraz z malowaniem ścian zgodnie z kolorystyką - ocieplenie ościeży styropianem EPS 070 gr. 2 cm wraz z malowaniem w kolorze białym, - ocieplenie cokołu styropianem ekstrudowanym gr. 8 cm, - ułożenie płytek klinkierowych na cokole w kolorze RAL 0117, - demontaż rur wentylacyjnych na elewacji, - ułożenie płytek mrozoodpornych, antypoślizgowych i montażem wycieraczki 60x40 cm - wymiana okienek piwnicznych 80x40 cm - 1 szt, okna 90x110 cm - 4 szt, okna 90x100 cm - 2 szt, PCV w kolorze białym Uk<1,1 W/m2K - zgodnie z zestawieniem stolarki, - wymiana opaski betonowej wokół budynku na opaskę żwirową na podsypce piaskowej, - montaż daszku systemowego z poliwęglanu nad wejściem do budynku, - wywóz i utylizacja wszystkich materiałów z rozbiórki, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych. Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności mające na celu wykonanie ociepleń ścian budynków metodą lekką - mokrą ( tzw. BSO - bezspoinowy system ocieplenia) Specyfikacja obejmuje wykonanie ocieplenia przy użyciu warstwy styropianu mocowanych klejowymi mieszankami przygotowanymi fabrycznie, lub łącznikami mechanicznymi typu kołki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BANK POLSKI S.A. ODDZIAŁ CENTRUM WE WŁOCŁAWKU, nr: 11 1020 5170 0000 1902 0110 5147, z dopiskiem na przelewie: Wadium: Nr postępowania ZP.271.3.2020. 4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Miasto Włocławek reprezentowaną przez Jana Basierskiego – Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku z siedzibą ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, w treści dokumentu muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a jeżeli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej wyroku z dnia 7 lipca 2017 r., KIO 1222/17; KIO 1224/17), z zastrzeżeniem, że gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku Sądu Najwyższego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn. akt: IV CSK 86/17). 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach