Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Wojska Polskiego 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8111-465 , fax. 0-74 8110-980
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
ul. Wojska Polskiego 8 8
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8111-465, fax. 0-74 8110-980
REGON: 00085008100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.bystrzyca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej Nr1 w Bystrzycy Kłodzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : -Rozbiórka istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki układanej w koronkę, -Ułożenie nowego pokrycia z dachówki karpiówki czerwonej angobowanej, mocowanej na wkręty, -Wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej, -Przełożenie i częściowa wymiana łacenia, -Remont uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej, -Wymiana obróbek blacharskich, -Wymiana rynien i rur spustowych, -Montaż nowych wyłazów dachowych, -Remont kominów, -Wymiana instalacji odgromowej, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. -Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem, co najmniej jednego remontu dachu z dachówki ceramicznej -karpiówki- na budynku użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 500 m2 z potwierdzeniem, że prace zostały wykonane należycie. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne). -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego remontu dachu o powierzchni co najmniej 500 m2 w technologii dachówki ceramicznej w budynkach użyteczności publicznej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt.8.2, 8.3, 8.4, 8.6, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, pkt.8.5 SIWZ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. -Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.8 pkt 1) lit a i c oraz w punkcie 8.8 pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8.8 pkt 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.8 pkt.1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 8.8 pkt. 2) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.bystrzyca.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja domu pogrzebowego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej 60 w zakresie remontu dachu
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu wyższego i dachu niższego budynku Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
Dodano: 2016-07-22 - Remont dachu popowego i atrium w budynku Ośrodka Zdrowia w Smolcu przy ul. Wierzbowej 9.
Dodano: 2016-07-15 - Remont dachu wyższego i dachu niższego budynku Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
Dodano: 2016-07-06 - Remont dachu na budynku mieszkalnym przy ul. 1 Maja 14 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-06 - Wymiana części pokrycia dachowego skrzydła północnego i zachodniego w budynku głównym Zamku Książ (Zadanie nr 1) oraz wymiana pokrycia hełmów baszty północnej i południowej budynku bramnego (Zadanie nr 2) na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja domu pogrzebowego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej 60 w zakresie remontu dachu.
Dodano: 2016-06-14 - Docieplenie stropodachów budynku hotelowego wraz z holem, barem i salą konferencyjną
Dodano: 2016-06-09 - Odtworzenie dachu ceramicznego wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku mieszkalnego w Zabrodziu 10.
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja domu pogrzebowego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej 60 w zakresie remontu dachu
Dodano: 2016-05-24