Przetargi.pl
Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubomierzu [Deszcze nawalne i gradobicie w dniach 5-7 lipca 2012]

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7833166 , fax. 075 7833167
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7833166, fax. 075 7833167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubomierzu [Deszcze nawalne i gradobicie w dniach 5-7 lipca 2012]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Budynek szkoły: 1. Rozebranie pokrycia połaci dachowych z dachówki karpiówki. Rozbiórkę dokonać z zapewnieniem ochrony pomieszczeń użytkowych w ten sposób, aby zabezpieczyć przed opadami deszczu. Materiał uzyskany z rozbiórki podlegać będzie sukcesywnemu wywozowi, bez możliwości składowania na placu budowy. Rozbiórka pokrycia wyłącznie poprzez zsypy budowlane. 2. Rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Obróbki blacharskie występują przy kominie. 3. Rozebranie instalacji odgromowej. Rozbiórce podlega całość instalacji, włącznie z uchwytami krzyżowymi, rynnowymi. 4. Odkrycie konstrukcji dachowej poprzez rozebranie ołacenia. 5. Ułożenie izolacji z folii wysoko paroprzepuszczalnej Na odkrytych i oczyszczonych krokwiach należy umocować folię paroprzepuszczalną, o paro przepuszczalności 2000g/m2/24h. 6. Przybicie kontr łat i łat. Łaty drewniane o wymiarach 38*60mm mocować w odstępach zgodnie z normą. Kontr łaty o wymiarach 25*50 ułożyć na istniejących krokwiach. 7. Ułożenie nowej dachówki karpiówki. Na połaci ułożyć dachówkę karpiówkę w koronkę koloru czerwonego standardowej o powierzchni gładkiej z zastosowaniem dachówek krawędziowych typu DK 18K L i P z dachówką karpiówką , gąsiorami dachowymi, w tym gąsiory krańcowe. Zastosować taśmę AluMicro-Roll o szerokości 300mm. 8. Montaż na połaci płotków przeciw śniegowych. Uwaga: plotki przeciw śniegowe montować na wysokości murłaty 9. Wykonanie nowych obróbek blacharskich. 10. Założenie nowych systemowych rynien i rur spustowych. Rynny dachowe o śr. 150 mm oraz rury spustowe o śr. 100 mm montować z blachy tytanowo-cynkowej z uchwytami rynnowymi, spustowymi, kolanami i pozostałymi akcesoriami danego systemu np. NEXMAR. 11. Wykonanie instalacji odgromowej z podpięciem do komina, powiązaniu z rynnami dachowymi. Instalację prowadzić w miejscu istniejących ciągów odgromowych montując z dostępnych materiałów posiadających atesty. Instalację zakończyć złączami kontrolnymi i z wykonaniem protokołów badań elektrycznych . 12. Montaż 3 okien dachowych firmy Fakro typ WLI 54/83 13. Montaż okien na szczycie poddasza. 14. Konstrukcja dachu generalnie nie wymaga wzmocnień i impregnacji. Stwierdzono podczas oględzin znikome ilości wilgoci, które mogłyby naruszyć stan konstrukcji . Te krokwie, które wykazują ślady zniszczenia należy wymienić. 15. Wywóz gruzu i śmieci na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Inwestora na nie większą odległość niż 1 km. Budynek sali gimnastycznej: 1. Rozebranie pokrycia połaci dachowych z eternitu i papy termozgrzewalnej. Rozbiórkę dokonać z zapewnieniem ochrony pomieszczeń użytkowych w ten sposób, aby zabezpieczyć przed opadami deszczu. 2. Rozebranie obróbek blacharskich i rur spustowych. Obróbki blacharskie występują na dachu przybudówki (pomieszczenia socjalne). 3. Rozebranie instalacji odgromowej. Rozbiórce podlega całość instalacji, włącznie z uchwytami krzyżowymi, rynnowymi. 4. Odkrycie konstrukcji dachowej poprzez rozebranie ołacenia. 5. Przybicie kontr łat i łat. Łaty drewniane o wymiarach 38*60mm mocować w odstępach zgodnie z normą. Kontr łaty o wymiarach 25*50 ułożyć na istniejących krokwiach. 6. Ułożenie blachodachówki. 7. Montaż na połaci płotków przeciw śniegowych. Uwaga: płotki przeciwśniegowe montować na wysokości murłaty. 8. Wykonanie nowych obróbek blacharskich. 9. Wykonanie instalacji odgromowej z podpięciem do komina, powiazanie z rynnami dachowymi. Instalację prowadzić w miejscu istniejących ciągów odgromowych montując z dostępnych materiałów posiadających atesty. Instalację zakończyć złączami kontrolnymi i z wykonaniem protokołów badań elektrycznych . 10. Wywóz gruzu i śmieci na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Inwestora na nie większą odległość niż 1 km. Eternit i papę zutylizować w miejscach do tego przeznaczonych. 11. Skucie tynków na ścianach w Sali i pomieszczeniach socjalnych (ściany zewnętrzne). 12. Zaimpregnować ściany płynem przeciwgrzybicznym dostępnym na rynku. 13. Otynkowanie tynkiem cementowo-wapiennym klasy III ścian i sufitów. 14. Zagruntowanie tynków przed malowaniem. 15. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków ścian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Lwówku Śląskim nr 11 8384 1022 0000 0811 2000 0006 wadium nr sprawy ZP.271.14.14 . UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą) . Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach