Przetargi.pl
Remont dachu na budynku szkoły i budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych przy ul. Berwińskiego 2/4 w Poznaniu

Zespół Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 60765 Poznań, ul. Berwińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 866 35 79 , fax. 061 866 19 41
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Berwińskiego 42404
    60765 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 866 35 79, fax. 061 866 19 41
    REGON: 30087900000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku szkoły i budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych przy ul. Berwińskiego 2/4 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku szkoły i budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych przy ul. Berwińskiego 2/4 w Poznaniu z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - projekt budowlany. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, - projekt budowlany, - pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 119/2017 z dnia 14.02.2017 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, - decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 116/2015 z dnia 19.01.2015 r. pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, - opinia z przeglądu technicznego attyk, gzymsów oraz podokienników z dnia 03.08.2016 r. Warunki realizacji robót budowlanych: a) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na czynnym obiekcie, gdzie do dnia 23 czerwca 2017 r. odbywają się zajęcia szkolne. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. W okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15 sierpnia 2017 r. będzie można wykonywać roboty tylko na budynku sali gimnastycznej. Roboty dotyczące budynku szkoły będzie można wykonywać dopiero po zakończeniu roku szkolnego od dnia 26 czerwca 2017 r. do dnia 15 sierpnia 2017 r. b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas realizacji robót obciążają Wykonawcę. c) realizacji robót budowlanych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym związane z zagospodarowaniem odpadów przez podmioty spełniające warunki określone ww. aktem prawnym, w pozycjach przedmiaru robót związanych z powstaniem odpadów. d) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. e) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 87 1020 4027 0000 1002 1400 0329, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w oddziale finansowo - księgowym zamawiającego pokój nr 3A w godzinach od 700 do 1500 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kancelarii zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach