Przetargi.pl
Naprawa pokryć dachu i instalacji odgromowych na budynkach w kompleksie wojskowym w Dolaszewie k. Piły

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2020-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa pokryć dachu i instalacji odgromowych na budynkach w kompleksie wojskowym w Dolaszewie k. Piły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z naprawą pokrycia dachu oraz wymiana zwodów poziomych i przewodów odprowadzających instalacji odgromowej. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych: Liczba zadań 2. Zakres prac zadanie nr 1 i 2: Roboty rozbiórkowe • rozebranie pokrycia dachu w wzdłuż krawędzi dachu w celu odsłonięcia obróbek blacharskich; • rozebranie obróbek z blachy nie nadających się do użytku - pas nadrynnowy i pas podrynnowy; • rozebranie obróbek z blachy nie nadających się do użytku - opierzenie attyki i dylatacji; • rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku; • rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku; • demontaż zwodów poziomych, przewodów odprowadzających, uchwytów i złącz instalacji odgromowej; • papę z rozbiórek należy zbierać do odpowiednich pojemników ustawionych na ziemi, papa z rozbiórki nie może być składowana na dachu lub na ziemi; • pojemniki na papę z rozbiórki muszą być zabezpieczony siatką; • wypełnione papą pojemniki należy bezzwłocznie usunąć i przekazać do utylizacji, natomiast zamawiającemu przekazać dokument potwierdzający utylizację (odpady z budowy kod odpadu 17 03 80 - odpadowa papa ); • uzyskany z rozbiórki i demontażu złom należy przekazać do magazynu 14 WOG w Dolaszewie; Wykonanie naprawy pokrycia z papy termozgrzewalnej • przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia z papy należy sprawdzić podłoże, powinno być suche i bez ubytków; • papę należy układać w temp. nie niższej niż 0st.C, nie należy układać papy w przypadku mokrej powierzchni dachu, jej oblodzenia, podczas opadów atmosferycznych oraz przy silnym wietrze; • podłożem jest istniejąca papa asfaltowa, którą należy naprawić, zlikwidować pęcherze i zastoiny (zagłębienia w dachu) oraz odwarstwienia papy na krawędziach arkuszy papy; • ubytki w podłożu należy wyrównać papą asfaltową wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej z obustronną powłoką z masy asfaltowej - z asfaltu modyfikowanego SBS z wypełnieniem mineralnym, strona wierzchnia pokryta jest posypką mineralną oraz wzdłuż jednej krawędzi nałożony jest pasek z folii o szer. ok. 80mm, strona spodnia jest profilowana i zabezpieczona folią, grubość 4,4mm [ + - 0,2mm ]; reakcja na ogień klasa E; właściwości mechaniczne przy rozciąganiu [ N/50mm ] kierunek wzdłuż 900 + - 200 oraz kierunek w poprzek 700 + - 200; odporność na spływanie 100st.C; sposób układania metodą zgrzewania; • odtworzenie w wzdłuż krawędzi dachu należy wykonać papą podkładową i papą asfaltową wierzchniego krycia; papa podkładowa na osnowie z włókniny poliestrowej z obustronną powłoką z masy asfaltowej - asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym; strona wierzchnia pokryta jest posypką mineralną, strona spodnia jest profilowana i zabezpieczona folią; grubość 3,4mm [ + - 0,2mm ]; reakcja na ogień klasa E; właściwości mechaniczne przy rozciąganiu [ N/50mm ] kierunek wzdłuż 900 [+ - 200], kierunek w poprzek 700 [+ - 200]; odporność na spływanie 100st.C; sposób układania metodą zgrzewania; natomiast parametry techniczne papy nawierzchniowej jak w punkcie wyżej - naprawa ubytków w podłożu. • oraz całość powierzchni dachu zagruntować roztworem asfaltowym do konserwacji papy przy użyciu szczotek; • wierzchnie krycie - należy wykonać papą na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2 z obustronną powłoką z masy asfaltowej - asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym; strona wierzchnia pokryta jest gruboziarnistą posypką mineralną oraz wzdłuż jednej krawędzi nałożony jest pasek z folii o szer. ok. 80mm, strona spodnia jest profilowana i zabezpieczona folią; grubość 5,2mm [ -0 / + 0,4 mm ]; reakcja na ogień klasa E; właściwości mechaniczne przy rozciąganiu [ N/50mm ] kierunek wzdłuż 950 [ - 0; + 350 ], kierunek w poprzek 750 [ - 0; + 350 ]; odporność na spływanie ≥ 100st.C; sposób układania metodą zgrzewania; • obróbki dachowe podstaw wyciągów dachowych WD wykonać papą termozgrzewalną z wywinięciem na cokół ok. 15 cm. parametry techniczne papy nawierzchniowej jak w punkcie wyżej - wierzchnie krycie. • dylatacja przykleić papę na połaci dachu aż do szczeliny dylatacyjnej, następnie zgrzać nad szczeliną dylatacyjną; Obróbki blacharskie • obróbki blacharskie pasów pod i nadrynnowych, obróbki gzymsów i krawędzi zadaszeń wykonać z blachy cynkowo - tytanowej grubości 0,55-0,65mm; • rynny i rury spustowe oraz zbiorniki przy rynnach wykonać z blachy cynkowo -tytanowej, do ścian i dachu mocować uchwytami i halkami rynnowymi; • obróbkę dylatacji - wykonać blachą cynkowo - tytanowej grubości 0,55-0,65mm i umocować na kołki rozporowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWIOR, kosztorysy ofertowe (ślepe) oraz wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium : • dla zadania nr 1 w wysokości 5 300,00 zł. • dla zadania nr 2 w wysokości 1 800,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000. UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 28 – parter, czynna od pon. Do czwartku w godz. 7:00 – 15:30 oraz w piątek w godz. od 7:00 - 13:00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a. oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) szczegółowe kosztorysy ofertowe – zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ, c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4, nr 5 do SIWZ), f) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba wyznaczona przez Komendanta 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tel. 261-574-098. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Naprawa pokryć dachu i instalacji odgromowych na budynkach w kompleksie wojskowym w Dolaszewie k. Piły” Nr sprawy 11/z/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. * * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach