Przetargi.pl
REMONT DACHU KOŚCIOŁA ŚW. JADWIGI

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. NMP Królowej Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 54-530 Wrocław-Jerzmanów, ul. Jerzmanowska 96
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 349 36 51 , fax. 0-71 349 36 51
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. NMP Królowej Polski
    ul. Jerzmanowska 96 96
    54-530 Wrocław-Jerzmanów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 349 36 51, fax. 0-71 349 36 51
    REGON: 04008018900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafiajerzmanow.webpark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU KOŚCIOŁA ŚW. JADWIGI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia dachu - 225,00 m2, materiał krycia - Mnich - mniszka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeśli: 2.1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. remont dachu na obiektach sakralnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł. (sto tysięcy złotych) każde oraz remont elewacji ceglanej i udokumentują ich należyte wykonanie. 2.2. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118., z późn. zm.) oraz posiadającą ważne zaświadczenie o przynależności do Izby zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. nr 5 poz. 42) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia takiej osoby. 2.3. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą 5-letnią praktykę w zakresie konserwacji zabytków i zgodnie, z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr150, poz.1579); posiadam uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia tj. 3.1. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,- zł. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. W dniu podpisania umowy wybrany Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia tej umowy, ważnej na czas jej realizacji - w wysokości min. 1.500.000,- zł. 3.2. przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 1.000.000,- zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt.1 i 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane Oświadczenie, 2. Wypełniony Formularz Doświadczenie zawodowe. Wykaz powinien zawierać opis wykonanych robót budowlanych, nazwę i adres odbiorcy, datę i miejsce wykonania oraz wartość brutto. 3. Dokumenty (referencje) potwierdzające informacje zawarte w załączniku nr 5 oraz, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie. 4. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez osobę wyznaczoną do kierowania robotami, uprawnień do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami ustawy z dn.7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118., z późn. zm) oraz ważne zaświadczenie o przynależności do izby zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów. 5. Oświadczenie kierownika budowy o odbyciu 5-letniej praktyki w zakresie konserwacji zabytków i zgodnie, z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr150, poz.1579); posiadam uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz.U. Nr 188, poz. 1155 z 2008 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 12. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Aktualna informacja z banku lub banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Inne dokumenty określone w III SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafiajerzmanow.webpark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach