Przetargi.pl
Remont dachu kościoła parafialnego p.w. Św. Mikołaja w Wiązowie

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja w Wiązowie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, ul. Ks. Jana Kucego 2-4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3931059, 3931429, 3931766
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja w Wiązowie
    ul. Ks. Jana Kucego 2-4 2-4
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3931059, 3931429, 3931766
    REGON: 04007967700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu kościoła parafialnego p.w. Św. Mikołaja w Wiązowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu kościoła parafialnego p. w. Św. Mikołaja w Wiązowie. Prace remontowe dotyczyć będą dachu głównego kościoła. Zakres prac obejmować będzie: 1. Roboty rozbiórkowe, w postaci: a) rozebranie rynien rur spustowych i gzymsów oraz okapów z blachy nie nadającej się do użytku; b) wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu; c) odgrzybianie powierzchni ścian (dotyczy ścian przy murłatach i więźbie dachowej); d) odgrzybianie bali lub krawędziaków; e) rozebranie, przemurowanie i odtworzenie kocich biegów. 2. Roboty naprawcze, w postaci: a) przełożenie gąsiorów ceramicznych; b) uzupełnienie obróbek blacharskich gzymsów i pasów elewacyjnych; c) przełożenie pokrycia dachowego; d) wymiana łacenia dachu; e) wymiana wsporników instalacji odgromowej; f) rynny dachowe, odgromy - wymiana na tytanowo-cynkowe, spatynowane; g) wymiana niektórych krokwi, płatwi, murłat i podwalin, słupów oraz mieczy i zastrzałów (wymiana elementów więźby dachowej jedynie w formie odtworzeniowej). Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i decyzją pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, wydanych na podstawie Decyzji nr 496/2008 z dnia 30.12.20089 r. przez Starostę Strzelińskiego oraz pozwoleniem na prowadzenie prac i robót przy zabytku, na mocy Decyzji nr 1378/08 z dnia 27.10.2008 r. wydanej przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej (Projekt budowlany, Przedmiar robót), stanowiącej załącznik do SIWZ. Opracowania te przechowywane są w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju UMiG Wiązów i zostały opublikowane wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej UMiG Wiązów: www.bip.wiazow.madkom.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) udzielenie, w przypadku wyboru oferty, rękojmi oraz okresu gwarancyjnego nie krótszego niż 36 miesięcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego urzędowego dokumentu określającego podstawę działalności Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 (dwóch) zadań podobnych z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia tzn. robót remontowych, polegających na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na obiektach sakralnych lub zabytkowych, o powierzchni nie mniejszej jak 800 m2 wraz z obróbkami blacharskimi, poprzez: a) sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych zadań zawierający nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania robót, nazwę, adres i telefon inwestora, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru (oryginały, bądź kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem); 4) udokumentowanie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez:a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dołączonymi, potwierdzonymi przez Oferenta za zgodność z oryginałem, kopiami uprawnień zawodowych i zaświadczeń; 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, prowadzącego/prowadzącej rachunek wykonawcy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie załącznik nr 4 do SIWZ; 7) oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia; 8) wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ; 9) zaaprobowany wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach