Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Warzywna 6
95200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
REGON: 47001384300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i głowic kominowych na budynku położonym na nieruchomości przy ul.Szarych Szeregów 11w Pabianicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, konstrukcji murowanej w zabudowie pierzejowej na ul. Szarych Szeregów 11 w Pabianicach. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, gazową, wod.-kan. Ogólnie zakres remontu / opis planowanych robót określa się następująco (dalej zwanym remontem): - roboty murarskie- naprawa głowic kominowych oraz gzymsów ponad dacheml - roboty blacharskie – wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne. (wszystkie elementy wykonane z blachy należy wykonać w kolorze RAL 8004) - roboty stolarskie - częściowa wymiana odeskowania oraz okien strychowych w lukamach. - roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na blachodachówkę Wykonane prace jak i użyte materiały nie zmienią wystroju plastycznego przestrzeni publicznej wokół nieruchomości. Przed rozpoczęciem robót należy wykonać niezbędne zabezpieczenia terenu i jego oznakowanie w sposób wykluczający dostęp osób postronnych. Miejsca wejść do budynku należy zabezpieczyć daszkami ochronnymi. Materiały pochodzące z demontażu ( blacha , papa, gruz itp.) należy usuwać z terenu robót systematycznie bez gromadzenia na stropie. Prace należy prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej z zachowaniem maksymalnej ostrożności, dokładnie przestrzegając przepisów BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona wg wzoru. Dołączane do oferty: -oferta - informacja dotycząca powstania obowiązku podatkowego (VAT) u Zamawiającego - pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) - zobowiązanie podmiotu trzeciego na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega ( jeżeli dotyczy) Przekazane po otwarciu ofert: -Informacje o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania.Przekazywane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana: kosztorys oferty - umowa regulująca współpracę jeżeli wykonawca będzie wykonywać działania wspólnie(jeżeli dotyczy) - informację dot. PESEL i adresu zamieszkania , zameldowanie wykonawcy prowadzącego działalność na własne nazwisko ( jeżeli dotyczy) -wskazanie części zamówienia , które zamierza powierzyć podwykonawcą wraz z podaniem firm podwykonawców o ile znane ( jeżeli dotyczy) - dokumenty wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-05-15 - Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek
Dodano: 2024-05-15 - Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2024-05-14 - Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa sieci teleinformatycznej dla budynku biurowego zlokalizowanego w Zgierzu przy ul. Długa 49, 2 piętra II i III oraz przyległego budynku B
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
Dodano: 2024-05-12