Przetargi.pl
Remont dachu i elewacji budynku Komisariatu Policji w Nowym Wiśniczu

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i elewacji budynku Komisariatu Policji w Nowym Wiśniczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Komisariatu Policji w Nowym Wiśniczu – w zakresie wymiany poszycia i konstrukcji dachu oraz remont elewacji. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Remont elewacji:  skucie zniszczonych tynków budynku do podłoża nośnego obu elewacji;  w miejscach zawilgoconych, zasolonych i zazielenionych – położenie tynku renowacyjnego po uprzednim przygotowaniu podłoża;  uzupełnienie spękań zaprawą;  przygotowanie podłoża pod nowy tynk;  położenie nowego tynku renowacyjnego;  tynkowanie, malowanie elewacji: tynki renowacyjne mineralne;  tynkowanie, malowanie cokołów, gzymsów oraz elementów okiennych - tynki renowacyjne mineralne na elewacji frontowej malowanie skrzyń metalowych na cokole oraz skrzyni na ścianie;  remont gzymsów wieńczącego oraz między stropowego;  remont cokołów na elewacjach frontowej oraz tylnej;  demontaż krat okiennych na elewacji frontowej,  montaż rolet we wnęce okiennej (pkt. wymiana stolarki);  czyszczenie i malowanie krat okiennych z demontażem oraz ponownym montażem na elewacji tylnej.  demontaż oraz ponowny montaż lampy oświetlającej od strony posesji; 2) Remont dachu:  wymiana pokrycia dachowego z blacho-dachówki na dachówkę karpiówkę ceramiczną w kolorze ceglasta angoba szlachetna - zgodnie z dokumentacją projektową;  wykonanie nowych obróbek blacharskich ścian szczytowych oraz kominów, kolor dostosowany do koloru dachówki;  wykonanie warstw izolacyjnych dachu wg. dokumentacji projektowej wraz z montażem płyt G-K;  przemurowanie kominów;  wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej wg projektu;  utworzenie nowego wyłazu dachowego;  montaż ław kominiarskich;  wymiana rynien oraz rur spustowych, kolor dostosowany do kolorystyki pokrycia dachowego;  przemurowanie ścianek szczytowych - pustak 25 cm;  demontaż istniejącego jastrychu na stropie poddasza;  wykonanie izolacji i podłogi z płyty OSB – zgodnie z dokumentacją projektową;  tynki wewnętrzne - poddasze; 3) Wymiana stolarki drzwiowej: − drzwi zewnętrzne: wymiana drzwi od strony frontowej - drzwi jednoskrzydłowe o szerokości skrzydła 120 cm, drewniane, kolor ORZECH; − drzwi wewnętrzne D14 wejście na strych;  demontaż krat okiennych na elewacji frontowej;  montaż rolet - rolety antywłamaniowe, aluminiowe, elewacyjne, kolor biały; montowanie skrzynki i prowadnicy we wnęce okiennej;  parapety zewnętrzne aluminiowe, kolor brąz RAL 8017; 4) Schody zewnętrzne. Remont schodów zewnętrznych - wylewka betonowa, okładzina - granit płomieniowany, kolor - BALAMORAL RED. 5) Wywiezienie i utylizacja gruzu i złomu pochodzącego z rozbiórki. UWAGA: Przedmiotem zamówienia nie jest objęte wykonanie:  montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej za wyjątkiem drzwi wewnętrznych stalowych na strych wg zestawienia stolarki drzwiowej wewnętrznej oznaczonych jako – D14;  montaż stolarki zewnętrznej (wejście od podworca);  zakres robót dotyczący instalacji wodno-kanalizacyjnej;  zakres robót dotyczący instalacji centralnego ogrzewania;  roboty remontowe wewnątrz budynku w zakresie robót malarskich i posadzkarskich (nie dotyczy poddasza, w zakresie, na którym należy usunąć jastrych i wykonać zgodnie z dokumentacją nową izolację i podłogę z płyt OSB, okładziny z płyt G-K oraz roboty tynkarskie);  roboty budowlane opisane w pkt.4.5 dokumentacji w części opisowej. W związku z realizacją robót elewacyjnych Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt ewentualną dokumentację zajęcia pasa drogowego oraz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie obcych urządzeń w pasie drogowym – zgodnie z wymaganiami prawa polskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 12 do SIWZ. 3. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy, tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 9. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). Wymóg powyższy wynika z faktu, że prace mają być realizowane na czynnym obiekcie policji, do którego niektórych części dostęp mogą mieć tylko osoby wcześniej ustalone. W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. Zamawiający ma prawo wyrażenia sprzeciwu co do wstępu na teren jednostki osób niepożądanych ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa jednostce i jej zasobom (podstawa prawna: art. 20a ust. 1 ustawy o Policji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach