Przetargi.pl
Remont dachu i elewacji budynku Komisariatu Policji w Nowym Wiśniczu

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i elewacji budynku Komisariatu Policji w Nowym Wiśniczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Komisariatu Policji w Nowym Wiśniczu – w zakresie wymiany poszycia i konstrukcji dachu oraz remont elewacji. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Remont elewacji:  skucie zniszczonych tynków budynku do podłoża nośnego obu elewacji;  w miejscach zawilgoconych, zasolonych i zazielenionych – położenie tynku renowacyjnego po uprzednim przygotowaniu podłoża;  uzupełnienie spękań zaprawą do betonu;  przygotowanie podłoża pod nowy tynk;  położenie nowego tynku renowacyjnego;  tynkowanie, malowanie elewacji: tynki renowacyjne mineralne  tynkowanie, malowanie cokołów, gzymsów oraz elementów okiennych - tynki renowacyjne mineralne na elewacji frontowej malowanie skrzyń metalowych na cokole oraz skrzyni na ścianie;  remont gzymsów wieńczącego oraz międzystropowego;  remont cokołów na elewacjach frontowej oraz tylnej;  czyszczenie i malowanie krat okiennych na elewacji frontowej i tylnej.  demontaż oraz ponowny montaż lampy oświetlającej od strony posesji; 2) Remont dachu:  wymiana pokrycia dachowego z blacho-dachówki na dachówkę karpiówkę ceramiczną  wykonanie nowych obróbek blacharskich ścian szczytowych oraz kominów, kolor dostosowany do koloru dachówki  przemurowanie kominów  wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej wg projektu  utworzenie nowego wyłazu dachowego  montaż ław kominiarskich  wymiana rynien oraz rur spustowych,, kolor dostosowany do kolorystyki pokrycia dachowego;  przemurowanie ścianek szczytowych - pustak 25 cm 3) Wymiana stolarki drzwiowej: − drzwi zewnętrzne: wymiana drzwi od strony frontowej - drzwi jednoskrzydłowe o szerokości skrzydła 120 cm, drewniane, kolor ORZECH.  parapety zewnętrzne aluminiowe, kolor brąz RAL 8017, 4) Schody zewnętrzne. Remont schodów zewnętrznych - wylewka betonowa, okładzina - granit płomieniowany, kolor - BALAMORAL RED. 5) Wywiezienie i utylizacja gruzu i złomu pochodzącego z rozbiórki. UWAGA: Przedmiotem zamówienia nie jest objęte wykonanie:  demontaż krat i wymiana na rolety antywłamaniowe od strony frontowej;  dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych;  montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;  zakres robót dotyczący instalacji wodno-kanalizacyjnej;  zakres robót dotyczący instalacji centralnego ogrzewania;  roboty remontowe wewnątrz budynku w zakresie robót malarskich i posadzkarskich; W związku z realizacją robót izolacyjnych ścian fundamentowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt ewentualną dokumentację zajęcia pasa drogowego oraz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie obcych urządzeń w pasie drogowym – zgodnie z wymaganiami prawa polskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 12 do SIWZ. 3. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 9. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). Wymóg powyższy wynika z faktu, że prace mają być realizowane na czynnym obiekcie policji, do którego niektórych części dostęp mogą mieć tylko osoby wcześniej ustalone. W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, a dowody w oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach