Przetargi.pl
Remont dachu hali Milenium

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 36/38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 94 35 51 400 , fax. 0 94 35 51 404
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu
    ul. Łopuskiego 36/38 36/38
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0 94 35 51 400, fax. 0 94 35 51 404
    REGON: 33102915400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.kolobrzeg.pl, www.mosir.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu hali Milenium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu części dachu hali Milenium o powierzchni około 3100 m2 wraz z jego ociepleniem z pomocąpianki poliuretanowej. Zakres robót obejmuje: a) zerwanie istniejącej warstwy pianki poliureta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 , słownie: dwadzieścia tysięcy złotych . Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na konto
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jednostkowe zamówienie dotyczące robót dekarskich metodą pokrywania połaci dachowych pianką poliuretanową sztywną o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2. - dokument (referencja) wykazania wykonania robót dekarskich metodą pokrywania połaci dachowych pianka sztywną potwierdzonych referencjami (2 szt.) - oświadczenie o wykonaniu robót natryskowych od co najmniej 10 lat, - certyfikat, potwierdzający wdrożony co najmniej od 4 lat System Zarządzania Jakością, - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aprobat technicznych na zastosowane materiały, - inne certyfikaty i świadectwa kwalifikacyjne. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - zaświadczenie o niezaleganiu w płaceniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wydane przez właściwe urzędy (Urząd Skarbowy, ZUS), - posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł, - polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 120 000 zł. 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, -Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -Wzór umowy, -Dokumenty wyszczególnione w pkt VI B,C,D,E,F,G,SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach