Przetargi.pl
Remont dachu Gimnazjum przy Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie

Zespół Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 42283 Boronów, ul. Poznańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 35 39 289 , fax. 0-34 35 39 289
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej
    ul. Poznańska 2
    42283 Boronów, woj. śląskie
    tel. 0-34 35 39 289, fax. 0-34 35 39 289
    REGON: 15198236800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo-boronow.webserwer.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Gimnazjum przy Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego dachu budynku sali gimnastycznej oraz przylegającego do niej budynku gimnazjum wykonanego z papy termozgrzewalnej na pokrycie z membrany PCV 1,5 mm, - wymianę warstwy izolacji termicznej dachu sali gimnastycznej z wełny mineralnej grubości 15 cm na styropian EPS200 w dwóch warstwach po 10 cm każda, - wymianę orynnowania dachu sali gimnastycznej, - wymianę opierzeń ścian oraz kominów dachu budynku sali gimnastycznej oraz przyległego do niej budynku gimnazjum, - wymianę elementów instalacji odgromowej dachu budynku sali gimnastycznej oraz przyległego do niej budynku gimnazjum, - likwidacja uszkodzonych świetlików dachowych dachu budynku sali gimnastycznej, - odtworzenie linki asekuracyjnej, - likwidacja wyłazu poziomego dachu, - wykonanie nowego wyłazu dachowego wraz z podestem roboczym o konstrukcji stalowej, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, itd.), - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (jeżeli zachodzą podstawy) i odbiorów, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe podczas realizacji przedmiotu umowy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska i odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne, powstałe podczas realizacji przedmiotu umowy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacja tego typu odpadów. Zakres prac nie będzie miał wpływu na zmianę układu funkcjonalnego budynku ani jego konstrukcji. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ: a) Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (S.T.W. i O.R.) - załącznik nr 4 do SIWZ, c) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 5 do SIWZ. Tym samym wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora Nadzoru, Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. Wykonawca winien przed opracowaniem oferty zapoznać się z przedmiarem robót i jego zgodnością z lokalizacją robót i stanem istniejącym w budynku. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że przedmiar robót nie zawiera pełnego zestawienia rzeczowego robót lub ma co do niego uwagi, zastrzeżenia , to zgodnie z art. 38 PZP i art.651 kc zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie zamawiającego i domagać się od niego wyjaśnień rozbieżności lub usunięcia wad. O ile wykonawca robót przed złożeniem oferty nie zapozna się z przedmiarem robót, nie wniesienie do niego uwag, zastrzeżeń – zamawiający uzna ofertę jako pełną, kompleksowo zabezpieczająca interesy wykonawcy robót. Celem uzyskania pełnej wiedzy co do zakresu robót oraz ich rodzaju zalecane jest dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP. (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Do oferty Wykonawca załącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Szczegółowy katalog wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz forma w jakiej należy je złożyć zawiera rozdział 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informację o formalnościach, jakie powinny być dopełnione w celu zawarcia umowy zawiera rozdział 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach