Przetargi.pl
Remont dachu dachówkowego przy ul. Zamoyskiego 6

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu dachówkowego przy ul. Zamoyskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu dachówkowego w budynku komunalnym przy ul. Zamoyskiego 6 w Zielonej Górze. Zakres prac: - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki; - ułożenie dachówki karpiówki ceramicznej podwójnie w koronkę na sucho na folii; - wymiana łacenia dachu pod krycie dachówką; - ułożenie folii dachowej na kont łatach pod krycie dachówką karpiówką; - uzupełnienie włazów kominiarskich; - przemurowanie kominów z cegły pełnej ponad dachem na zaprawie cementowo - wapiennej; - tynki kominów ponad dachem - wykonanie tynków kat. III cementowo - wapiennych; - wykonanie rusztowania przy kominach; - osadzenie okna w połaci dachowej; - obróbki kominów, opierzeń przyściennych z blachy tytan - cynk; - obrobienie okienka typu (wole oko) blachą tytan - cynk; - obróbki z blachy tytan - cynk; - rozebranie rynien dachowych z blachy nadającej się do użytku; - rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku; - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku; - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku; - wykonanie i montaż rynien ? 150 półokrągłych z blachy tytan - cynk; - wykonanie i montaż rur spustowych ? 100 z blachy tytan - cynk; - wykonanie daszków zabezpieczających; - wykonanie rynny drewnianej do gruzu; - wywiezienie gruzu na składowisko odpadów; - wymiana zniszczonego deskowania wysuniętych połaci dachu pod krycie dachówką z desek; - malowanie dwukrotne farbą olejną desek połaci wystających dachu dachówkowego. Wszystkie prace należy wykonać w oparciu o podany zakres prac, oraz załączony przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca winien dysponować, lub będzie dysponować kierownikiem budowy wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) wykonawca powinien wykazać się realizacją min. 1 roboty w zakresie wykonania remontu dachu dachówkowego na kwotę min. 70 tyś. zł 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 4 siwz, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 4) sporządzony i podpisany szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót dołączonych do niniejszych warunków (ceny jednostkowe materiałów w kosztorysie ofertowym należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu); 5) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 3 do siwz; 6) złożone wymagane prawem uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej; 7) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 4 8) dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach