Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7421988, 7422494 , fax. 095 7421988, 7422494
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 24 24
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 095 7421988, 7422494, fax. 095 7421988, 7422494
REGON: 21046697700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1213F z drogą krajową nr 2 w m. Lutol Suchy wraz z dojazdami do skrzyżowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1213F z drogą krajową nr 2 w m. Lutol Suchy wraz z dojazdami do skrzyżowania od km 16+246 do km 16+408 oraz od km 16+444 do km 16+515, obejmuje swoim zakresem : - przebudowę drogi w granicach pasa drogowego drogi powiatowej 1213F, - przebudowę istniejących chodników, zjazdów i elementów drogi na odcinku od km 16+246 do km 16+408 po stronie lewej drogi, - budowę chodników, zjazdów i elementów drogi od km 16+246 do km 16+408 po prawej stronie drogi (przed skrzyżowaniem z drogą kraj. nr 2) oraz od km 16+444 (za skrzyżowaniem z drogą kraj. nr 2) do km 16+494 po lewej stronie drogi i do km 16+515 po prawej stronie drogi, - wykonanie elementów uspokojenia ruchu drogowego - na dojazdach do skrzyżowania na dwóch wlotach drogi powiatowej 1213F oraz azyli dla ruchu pieszego, - wykonanie poszerzenia jezdni w granicach wykonywanych elementów uspokojenia ruchu drogowego, - wykonanie oznakowania poziomego jezdni i pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Zakres robót obejmuje następujące rodzaje robót : roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie podbudów, roboty nawierzchniowe : warstwa ścieralna i wiążąca, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, roboty wykończeniowe, wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, elementów ulic wraz z elementami odwodnienia powierzchniowego, oznakowanie dróg pionowe i poziome. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenie w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Zamawiający przekaże Wykonawcy 1 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót i zobowiązuje Wykonawcę do jej wprowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, umową oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia i projektem. Wymagania stawiane Wykonawcy : - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki płatności : rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za całkowicie wykonany i odebrany protokółem końcowym przedmiot zamówienia - zgodnie z umową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Warunki gwarancji : Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dokonanego bez zastrzeżeń protokólarnego odbioru robót, na formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN, (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Poręczenie banku - poręczyciela składać się winno z następujących elementów: a) wskazania podmiotu, za który bank dokonuje poręczenia; b) precyzyjnego wskazania zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; c) kwoty, do wysokości której bank- poręczyciel będzie zobowiązany; d) wskazania terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołanie. 3) gwarancjach bankowych; Gwarancja wadialna musi być nieodwołalna i zawierać następujące elementy: a) zobowiązanie banku do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowo określone okoliczności; b) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji; e) wskazanie wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) określenie terminu ważności gwarancji. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; Konstrukcja prawna gwarancji analogiczna do wyżej omówionej gwarancji bankowej. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego : w GBS Międzyrzecz nr rachunku: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 z adnotacją: Wadium - droga nr 1213F m. LUTOL SUCHY. Pozostałe formy wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 , 66-300 Międzyrzecz - kasa (parter pokój nr 1), a do oferty załączyć kserokopię dokumentu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : - Formularz ofertowy wykonawcy (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ)- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Formularz cenowy (według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Wykaz stawek i narzutów (według wzoru załącznik nr 3a do SIWZ) stanowiący załącznik do Formularza cenowego - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,. - Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, - Wzór umowy (według wzoru załącznik nr 8 do SIWZ), A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem* i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. * przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie i ilości: - ułożenie minimum 500 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - według wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. B.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru załącznik nr 6 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca wskaże w ofercie kierownika budowy - posiadającego uprawnienia w zakresie robót drogowych lub bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 Prawa budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót drogowych. Wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej brutto wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości min. 50% ceny ofertowej brutto. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VI pkt. A¸C oraz pkt. D (jeżeli dotyczy) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty czytelnie imieniem i nazwiskiem z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 278 na odc. Lubogoszcz - Sława w km od 68+257 do 69+245
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 289 m. Nowogród Bobrzański Zadanie nr 1 - km 45+190 - 46+160 Zadanie nr 2 - km 46+482 - 46+651
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 289 Lubsko - gr. powiatu w km 37+607 do 39+473
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 324 Szlichtyngowa - granica województwa w km 0+200 do 1+200
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej i wzmocnieniu nawierzchni drogi woj. nr 278 na odcinku Pomorsko - Sulechów od km 21+200 do km 23+500 oraz od km 24+480 do km 24+702,75
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 276 na odc. Krosno Odrzańskie - Radnica w km 0+760 do 3+300.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 280 Zadanie nr 1 - m. Czerwieńsk Zadanie nr 2 - m. Płoty
Dodano: 2016-07-26 - Odnowa dywanikowa DW 287 km 31+272 do km 36+106 w ciągu obwodnicy miejscowości Jasień
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 296 od km 19+200 ÷ 20+700 na odcinku Stara Kopernia-Żagań
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 174 na odc. Drezdenko - Stare Bielice od km 0+873 do km 1+326.
Dodano: 2016-07-25