Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2017-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 000515780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku przy ul. Kochanowskiego 13 w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie dachu budynku przy ul. Kochanowskiego13 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na: - zabezpieczeniu terenu i wykonaniu zastaw zabezpieczających, - zerwaniu części pokrycia papowego, demontażu części blacharki (ogniomury i okap), - demontażu i wykonanie nakryw ”czapek” kominowych, - wymianie obróbek blacharskich gzymsów/okapu i pasów nadrynnowych z blachy ocynkowanej, - wymianie części rynien i rur spustowych z blachy, - uzupełnieniu czapek kominowych, - montażu nowego włazu dachowego i okna połaciowego, - odbiciu słabych tynków zewnętrznych kominów oraz wykonanie nowego tynku, - malowaniu tynku farbą elewacyjną ( kominy), - obróbkach blacharskie przy szerokości w rozwinięciu od 25 do 45 cm z blachy ocynkowanej, - utylizacji gruzu i odpadów, - wykonaniu właściwych zabezpieczeń związanych z BHP. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy budowlani przewidziani do realizacji zamówienia, wykonujący czynności bezpośrednio polegające na wymianie pokrycia dachowego, obróbkach blacharskich, wymianie rynien i rur spustowych, wykonaniu włazu dachowego, ław i stopni kominiarskich byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ów zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 oraz STWiOR stanowiący załącznik nr 5 i przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli STWiOR lub przedmiar robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w STWiOR lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie i instalacja paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2024-05-02 - Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Krynicznej 19 w Katowicach
Dodano: 2024-04-26 - Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Krynicznej 19 w Katowicach
Dodano: 2024-03-07 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2024-02-01 - Remont dachu w części budynku przy ulicy Partyzantów 21 w Myszkowie , wydzielonej dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Dodano: 2023-09-12 - Remont dachu w części budynku przy ulicy Partyzantów 21 w Myszkowie , wydzielonej dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Dodano: 2023-09-06 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w obrębie OEB – 1, OEB – 3, OEB – 5
Dodano: 2023-08-03 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w obrębie OEB-2, OEB-4, OEB-6
Dodano: 2023-08-03 - Modernizacja dachów – Etap V
Dodano: 2023-03-22