Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 851661323 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku Pałacu Młodzieży w Tarnowie, ul. Piłsudskiego 24 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu nad budynkiem głównym oraz dachu na części dobudowanej od strony boisk sportowych budynku Pałacu Młodzieży - działka Nr 4/1 i 4/2 obr. 167. W ramach robót remontowych dachu należy wykonać m.in.: a) demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej, b) wymiana pokrycia dachowego na blachę stalową powlekaną mocowaną na rąbek stojący w kolorze RAL 8004 (ceglasty) wraz z całkowitą wymianą deskowania dachu, c) naprawa uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, d) konserwacja środkiem grzybobójczym i przeciwpożarowym całej konstrukcji więźby dachowej, e) wymiana obróbek blacharskich, f) demontaż rynien i wykonanie nowych, g) demontaż rur spustowych związany z wykonaniem rynien i ponowny ich montaż, h) remont kominów, w tym: ofasowanie blachą czapek kominowych po uprzednim remoncie oraz naprawa kominów ceglanych ponad dachem, spoinowanie murów kominów ponad dachem, i) remont konstrukcji okienek i ich ofasowanie, j) wymiana okienek dachowych na PCV, k) wykonanie włazów na dach (systemowe). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium - Remont dachu budynku Pałacu Młodzieży w Tarnowie, ul. Piłsudskiego 24”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); d) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i w sekcji III.4) pkt.1 oraz w sekcji III.7) pkt. 2 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt. 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont budynku przy ul. Ciągówka 16 oraz dachu wraz z wymianą pokrycia na budynku klasztornym Zgromadzenia Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego w Zakopanem”.
Dodano: 2024-07-01 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację projektu przeciwdziałania degradacji infrastruktury Warsztatu Terapii Zajęciowej w Sosnowcu Fundacji im. Brata Alberta
Dodano: 2024-04-23 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację projektu przeciwdziałania degradacji infrastruktury Warsztatu Terapii Zajęciowej w Sosnowcu Fundacji im. Brata Alberta
Dodano: 2024-04-04 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z BLACHY TRAPEZOWEJ NA BLACHODACHÓWKĘ ORAZ MONTAŻ EKRANU Z MEMBRAMY DACHOWEJ W SPZOZ w Mogilanach ul. Św. Bartłomieja Apostoła 21, 32-031 Mogilany
Dodano: 2023-04-06 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z BLACHY TRAPEZOWEJ NA BLACHODACHÓWKĘ ORAZ MONTAŻ EKRANU Z MEMBRAMY DACHOWEJ W SPZOZ w Mogilanach ul. Św. Bartłomieja Apostoła 21, 32-031 Mogilany
Dodano: 2023-03-02 - Budowa tarasu zadaszonego i wiaty śmietnikowej przy Klubie Karino Ośrodka Kultury Kraków - Nowa Huta oraz wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego
Dodano: 2022-12-06 - Budowa tarasu zadaszonego i wiaty śmietnikowej przy Klubie Karino Ośrodka Kultury Kraków - Nowa Huta oraz wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego
Dodano: 2022-10-20 - Remont dachu w ZSP Żabno
Dodano: 2021-01-28 - Remont dachu w ZSP Żabno
Dodano: 2020-11-26 - Remont dachu budynku Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,,Krakowski Ośrodek Terapii,, w Krakowie przy ul. Helclów 23a.
Dodano: 2020-10-15