Przetargi.pl
Remont dachu budynku nr 2 (PDK) Szkoły Podstawowej nr 2 w Pasłęku

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 000524447
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku nr 2 (PDK) Szkoły Podstawowej nr 2 w Pasłęku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachu budynku nr 2 (PDK) na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pasłęku, na działce nr 525/16, położonej w obrębie ewidencyjnym Pasłęk 08, Gmina Pasłęk (powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie). 2. Orientacyjna powierzchnia remontowanego dachu: 374,40 m2. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac remontowych: 1) wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej; 2) wykonanie nowych wypraw elewacyjnych na lukarnach dachowych; 3) wymianę okien w lukarnach dachowych; 4) wymianę obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych; 5) wykonanie instalacji odgromowej dachu; 6) naprawę istniejącego komina; 7) wymianę fragmentu stropu nad poddaszem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium zawarto w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach