Przetargi.pl
Remont dachu budynków przy ulicy Wiarusów 15, Kobielskiej 64 i Kawczej 47 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynków przy ulicy Wiarusów 15, Kobielskiej 64 i Kawczej 47 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: część I: remont dachu budynku przy ulicy Wiarusów 15 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. część II: remont dachów budynków przy ulicy Kobielskiej 64 i Kawczej 47 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Część I - remont dachu budynku przy ul. Wiarusów 15, w tym: 1) rozebranie pokrycia dachowego z papy, 2) rozebranie obróbek blacharskich, 3) rozebranie deskowania z desek na styk, 4) wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, 5) rozbiórka izolacji cieplnej z wełny mineralnej, 6) demontaż świetlików dachowych, 7) wykonanie paraizolacji, 8) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz ze styropianu (poziome), 9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej, 10) położenie płyt gipsowo-kartonowych na stropach, 11) wykonanie deskowania połaci dachowych, 12) impregnacja ogniochronna elementów konstrukcyjnych metodą natryskową, 13) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 14) montaż wyłazów dachowych, 15) montaż rynien i obróbek blacharskich. Część II - remont dachu budynków przy ul. Kobielskiej 64 i Kawczej 47, w tym: 1) rozebranie pokrycia dachowego z papy, 2) rozebranie obróbek blacharskich, 3) wymiana deskowania dachu, 4) wykonanie paraizolacji, 5) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej, 6) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 7) montaż wyłazów dachowych, 8) montaż rynien i obróbek blacharskich, 9) tynkowanie i malowanie kominów. 2. Zakres robót określają: dokumentacja projektowa (rzuty dachu i przekroje budynku) wraz z przedmiarami oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że wskazane materiały będą uwzględniały jednolity system wykonania robót. 4. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Rozliczanie robót: 1) Za świadczony przedmiot umowy określony w pkt. 10 SIWZ, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót (w ramach każdej części oddzielnie). 2) Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym, a niezbędnych do wykonania całości zadania. 3) Rozliczenie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w ust. 2, nastąpi w oparciu o faktycznie wykonane ilości i ceny jednostkowe skalkulowane w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysu ofertowego i zestawienia, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 4.800,00 zł, w tym: na część I: 3.500,00 zł na część II: 1.300,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach