BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY W DĘBNIE IM. ANTONIEGO DOBROWOLSKIEGO ogłasza przetarg
- Adres: 74-400 Dębno, ul. A. Mickiewicza 32
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY W DĘBNIE IM. ANTONIEGO DOBROWOLSKIEGO
ul. A. Mickiewicza 32
74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
REGON: 210019882 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.debno.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) Wymiana poszycia dachowego papowego wraz z remontem konstrukcji dachu budynku administracyjnego Biblioteki Publicznej oznaczonego w dokumentacji technicznej jako dach „B” o powierzchni ok.162,38 m2 b) Wymiana poszycia dachowego papowego wraz z remontem konstrukcji dachu budynku werandy Biblioteki Publicznej oznaczonego w dokumentacji technicznej jako dach „D” o powierzchni ok.54,38 m2.c) remont istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej drewnianej (2 szt.) w d. Willi:- remont drzwi wejściowych głównych Dz1 w elewacji zachodniej d. Willi- remont drzwi wejściowych głównych Dz2 w elewacji południowej d. Willi d) remont istniejącej stolarki okiennej drewnianej ( 12 szt.):- remont stolarki okiennej na I piętrze d. Willi- remont stolarki okiennej w klatce schodowej d. Willi (podest parter/I piętro) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 9000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert – w jednej lub kilku następujących formach:1) Poleceniem przelewu na konto prowadzącego postępowanie w GBS o/Dębno nr 23 8355 0009 0007 7028 2000 0002, przy czym w terminie wyznaczonym do otwarcia ofert kwota wadium musi być w dyspozycji prowadzącego postępowanie.2) Gwarancji bankowej, mającej ważność zgodną z terminem związania ofertą.3) Gwarancji ubezpieczeniowej mającej ważność mającej ważność zgodną z terminem związania ofertą.4) Poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, mającego ważność zgodną z terminem związania ofertą.2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu musi wynikać, że we wszystkich przypadkach wskazanych w art.98 ust.6 ustawy Pzp Gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo na pierwsze żądanie do zaspokojenia roszczeń Zamawiającego (beneficjenta).3. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.98 ust.6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż500 000,00 zł.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 350 000,00 zł.3.Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał osobiście w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będą uznane prace przy remoncie dachu o nawierzchni papowej z papy termozgrzewalnej o powierzchni minimum 200m2 wraz z obróbkami dachowymi, wykonane łącznie na jednej inwestycji oraz wymiana stolarki drzwiowej i okiennej.2) narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne, jakie muszą być dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia: m.in. m.in. 1 winda budowlana lub dźwig transportowy, 2 samochody samowyładowcze, samochód dostawczy, oraz inne narzędzia umożliwiające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.3) potencjał kadrowy: dysponuje lub będzie dysponować brygadami pracowników branży ogólnobudowlanej oraz osobami do obsługi sprzętu wymienionego w pkt.2).4) wykształcenie i kwalifikacja zawodowa: osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają m.in. wymagane uprawnienia, przeszkolenie i doświadczenie np. do obsługi maszyn i sprzętu.5) osoba skierowana do nadzoru: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj. Kierownikiem budowy – z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymiw zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj. uprawnieniami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej w zakresie pełnym z dopuszczeniem do prac na obiektach zabytkowych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu pokrycia dachowego budynków przy ul. Ostrowskiej 3 i 7 w Szczecinie
Dodano: 2023-02-10 - "Naprawa dachu na budynku szkoleniowym Zachodniopomorskiego ODR – inwestycja po nawałnicy".
Dodano: 2022-09-11 - Remont dachu budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 21 oficyna w Szczecinie
Dodano: 2020-06-18 - Remont dachu budynku przy ul. Ks. P. Ściegiennego 8 oficyna lewa w Szczecinie
Dodano: 2020-06-01 - Remont dachu budynku przy ul. Żółkiewskiego 20 oficyna w Szczecinie
Dodano: 2020-04-29 - Konserwacja dachów budynków, zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Szczecinie Podjuchach i Choszcznie
Dodano: 2019-07-10 - Remont dachu budynku przy ulicy Warcisława w miejscowości Kołbacz
Dodano: 2019-04-12 - RemonT dachu papowego i mansardy w budynkach przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna prawa i oficyna lewa w Szczecinie,
Dodano: 2019-02-07 - REMONT PALISADY DREWNIANEJ WRAZ Z BRAMĄ ORAZ BUDOWA DREWNIANEJ KŁADKI
Dodano: 2019-01-24 - Remont dachu laboratorium nr 053 w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2018-12-03