43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
- Województwo: brak
- Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Saperska 2
59-726 Świętoszów, woj. brak
tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
REGON: 02150908400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.43wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOG
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont częściowy w budynku nr 6 w kompleksie 3015 w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót do realizacji. Pomieszczenie sali odpraw: Demontaż foteli Demontaż podestów drewnianych i sceny wraz z konstrukcją wsporczą Rozebranie podłogi drewnianej i izolacji z papy Naprawa tynków ścian Zamurowanie otworu drzwiowego gazobetonem Obudowa pionów kanalizacyjnych szt. 2 Osadzenie kratek wentylacyjnych szt. 2 Wykonanie gładzi gipsowej ścian Malowanie ścian farbą emulsyjną x 2 Wykonanie gruntowania posadzki Wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 mm Montaż wykładziny obiektowej PCV typu TARKETT kolor jasny Montaż foteli dostarczonych przez Zamawiającego. Korytarz I piętra: Rozebranie boazerii drewnianej ścian Demontaż stolarki drzwiowej Rozebranie posadzki PCV i drewnianej Usunięcie farby olejnej, zeskrobanie farby emulsyjnej Naprawa tynków. Wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian Wykonanie lamperii mozaikowej Osadzenie nowej stolarki drzwiowej (ościeżnice + skrzydła) Oczyszczenie podłoża posadzki, gruntowanie i wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 mm Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych na kleju wraz z cokolikiem Demontaż opraw i osprzętu elektrycznego Montaż nowej rozdzielni z zasileniem jej z II piętra Montaż nowych przewodów elektrycznych (w bruzdach) Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych rastrowych w tym ewakuacyjnych. Klatka schodowa: Rozebranie boazerii drewnianej ścian Usunięcie farby olejnej, zeskrobanie farby emulsyjnej Skasowanie zacieków Naprawa tynków Wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian Wykonanie malowania sufitów i ścian farbą emulsyjną x 2 Wykonanie lamperii mozaikowej ścian i balustrad Malowanie olejne pochwytów, cokolików, podstopni Wymiana drzwi wejściowych drewnianych szt.1 (z zachowaniem kształtu, sposobu wykończenia i okuć) Demontaż istniejących opraw elektrycznych i osprzętu Montaż nowych przewodów elektrycznych (w bruzdach) Montaż nowego osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych LED (w tym 2 ewakuacyjnych) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 056,00 PLN. 9.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 18045 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 96/PN/2019”. 9.4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.: 1) lit.a),b),c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń piwnicznych w Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie
Dodano: 2022-04-25 - Roboty budowlane polegające na wykończeniu pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze rozbudowanej części Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie
Dodano: 2022-04-24 - „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą i wyposażeniem w Rzęczkowie”.
Dodano: 2021-05-11 - „Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w Przysieku”.
Dodano: 2021-02-05 - Remont budynku nr 59 (warsztatowy) w kompleksie wojskowym 0550 Dobre n/Kwisa - etap I
Dodano: 2021-01-29 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na klub dziecięcy przy al. Wojska Polskiego 46 w Szczecinie w ramach projektu„4 Publiczne kluby dziecięce w Szczecinie"
Dodano: 2021-01-21 - „Przebudowa (modernizacja) i remont historycznej części budynku w Złejwsi Wielkiej(stara szkoła) z przebudową i nadbudową sąsiadującego z nią łącznika”.
Dodano: 2020-12-28 - „Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń piwnicznych w Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie”.
Dodano: 2020-12-21 - Remont budynku nr 59 (warsztatowy) w kompleksie wojskowym 0550 Dobre n/Kwisa - etap I
Dodano: 2020-12-21 - „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą i wyposażeniem w Rzęczkowie”.
Dodano: 2020-12-16