Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. gen. De Gaullea
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 86 00 , fax. 55 629 86 01
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku spółka z o.o.
ul. gen. De Gaullea 70
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 629 86 00, fax. 55 629 86 01
REGON: 22053161000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.malbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części wspólnych budynków zlokalizowanych w obszarze Rewitalizacji - Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ulicy 17 Marca 21 w Malborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy 17 Marca 21 w Malborku, związane z realizacją projektu „Malbork na „+” – rewitalizacja historycznego śródmieścia miasta Malborka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe Przedsięwzięcia Rewitalizacyjne – Wsparcie Dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Numer umowy o dofinansowanie: RPPM. 08.01.02-22-0002/17-00 z dnia 18 grudnia 2017 r.) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) remont elewacji: ścian od strony ul. 17 Marca i ul. Grunwaldzkiej (strona południowozachodnia), ścian od strony zaplecza (strona północno-zachodnia). Strona południowozachodnia to przede wszystkim renowacja wszelkich detali architektonicznych oraz stolarki okiennej i drzwiowej. Wymianą objęto posadzki i izolacje tarasów na zabytkowych wykuszach oraz okienek piwnicznych. Strona północno-zachodnia objęta została wymianą tynków, malowaniem oraz wymianą okien klatki schodowej, okienek piwnicznych i drzwi wejściowych od zaplecza. Remontem objęte zostały balkony, na których dokona się wzmocnienia konstrukcji wraz z wymianą izolacji i posadzek. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja przedstawiona w postaci przedmiaru robot oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych, będąca załącznikiem nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, dodatkowo nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1 Ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.10) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków, pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; dowodu wniesienia wadium, informacja o podwykonawcach
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach
Dodano: 2024-06-13 - Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
Dodano: 2024-06-03 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-05-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I z opcją
Dodano: 2024-02-02 - Adaptacja dawnego budynku szkoły przy ul. 10 lutego 26 w Gdyni na Centrum Nowoczesnego Seniora z opcją
Dodano: 2023-08-25 - Przebudowa pomieszczeń szkoły w budynku nr 21 na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku– znak sprawy Adm 15/2023
Dodano: 2023-07-10