Przetargi.pl
Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I z opcją

GMINA KOSAKOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586604344 , fax. 586604301
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOSAKOWO
    ul. Żeromskiego 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
    tel. 586604344, fax. 586604301
    REGON: 000531708
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I z opcją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.:„Zespół budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I” z opcją.2) Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację przedmiotu zamówienia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych edycja ósma. Wstępna promesa nr Edycja8/2023/2302/PolskiLad stanowi załącznik nr 9 do OPZ.3) Wykonawca podpisując umowę przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 01 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz uchwałami nr 176/2021 Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2021r., nr 87/2022 Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2022r., nr 205/2022 Rady Ministrów z 13 października 2022r. zmieniającymi uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864 Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentami wymienionymi w powyżej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający zobowiązany będzie do stosowania postanowień tych dokumentów w brzmieniu aktualnym na dzień dokonywania danej czynności związanej z realizacją umowy. Zamawiający zastrzega, że zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte dla realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z zasadami wskazanymi we wstępnej promesie w ramach Programu, o którym mowa w ust. 4, tym samym Wykonawca będzie zobowiązany do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z promesy (dokumentu zawierającego zobowiązanie do przekazania beneficjentowi środków pieniężnych udzielanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego) z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po odbiorze końcowym inwestycji przez Zamawiającego.4) Zamówienie obejmuje w szczególności:4.1) Wykonanie Zamówienia Podstawowego w zakresie:a) realizacji budynków w tym: Hangaru łodziowego, Toalet publicznych, Sauny;b) rozbiórkę istniejącego budynku świetlicy, obiektów gospodarczych i kontenerowych;c) budowę parkingu dla samochodów osobowych z miejscami obsługi kamperów i stacją ładowania samochodów elektrycznych;d) budowę placu łodziowego połączonego z istniejącym slipem,e) budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej;f) budowę chodników i ścieżki rowerowej;g) budowę punktu gromadzenie odpadów;h) realizację małej architektury;i) budowę ogrodów deszczowych;j) wycinkę i nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej;k) przebudowę i częściowy remont ul. Nadmorskiej; l) przebudowę istniejących rowów melioracyjnych z zachowaniem ich objętości; m) budowę i przebudowę instalacji oświetlenia terenu; n) budowę kanalizacji teletechnicznej; o) budowę i przebudowę przyłączy elektroenergetycznych; p) budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej; q) budowę przyłączy i instalacji kanalizacji deszczowej; r) budowę przyłączy i instalacji kanalizacji sanitarnej; s) budowę przyłączy i instalacji wodociągowej; t) przebudowę sieci gazowej; u) budowę przyłączy gazu.4.2) Wykonanie Opcji w zakresie:a) Budowy budynku wielofunkcyjnego wraz z przylegającym zagospodarowaniem terenu – szczegóły w pkt 5 OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:50 000,00 ZŁ (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku:28 1020 1811 0000 0902 0374 5379 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania ZP.271.7.2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA KOSAKOWO7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować:W zakresie wiedzy i doświadczenia:Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:- co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2- oraz co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było zagospodarowanie terenu publicznego o powierzchni minimum 3.000 m2, obejmujących wykonanie parkingów powierzchniowych o ilości miejsc postojowych nie mniejszej niż 40, chodników/ciągów pieszych, nasadzeń drzew i krzewów.Zamawiający uzna warunek za spełniony również wówczas, gdy jedna robota budowlana będzie dotyczyła jednocześnie obu warunków.W zakresie dysponowania osobami do wykonania zamówienia:1. Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował osobą Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, oraz w każdej z branż: sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i drogowej - Kierowników robót branżowych – wszystkich posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń.2. Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował 1 osobą z wykształceniem geologicznym posiadającą uprawnienia kategorii VI lub VII.3. Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował 1 osobą z wykształceniem ogrodniczym z tytułem technika ogrodnictwa lub absolwenta szkoły policealnej na kierunku ogrodnictwo lub architektura krajobrazu lub ukończone studia wyższe na kierunku ogrodnictwo lub architektura krajobrazu - z minimum 2 letnim doświadczeniem w zakresie prac w branży zieleni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach