Przetargi.pl
REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUD. 1 I 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUD. 1 I 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUD. 1 I 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1: „Remont części pomieszczeń w budynku 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy” Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: • rozebranie wierzchnich warstw podłóg (wykładzina, parkiet), • rozebranie przegród działowych (ścianki), • wykucie ościeżnic drzwiowych, • uzupełnienie tynków, • ułożenie dwóch warstw płyt OSB na podłogach, • przygotowanie podłoża i ułożenie wykładziny PCV (Tarkett) lub dywanowej, • postawienie przegród działowych (z płyt kartonowo-gipsowych oraz z aluminium), • zmycie wierzchnich warstw farby na ścianach i sufitach, • gruntowanie podłoży, • szpachlowanie ścian i malowanie farbą emulsyjną, • montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wykończonych okleiną, • wymiana części stolarki okiennej drewnianej na PCV, • montaż sufitu podwieszanego, • wywóz i utylizacja odpadów. Roboty instalacyjne: • wymiana fragmentów instalacji c.o., tj. rur przyłącznych, grzejników wraz z zaworami, • próby szczelności. Roboty elektryczne : • wymiana części instalacji elektrycznej (tablica rozdzielcza, przewody, lampy, gniazdka, włączniki), • próby i pomiary. UWAGA: Z uwagi na wielkość zadania oraz jego jednolity zakres (roboty ogólnobudowlane, instalacyjne, elektryczne) dzielenie na części jest nieracjonalne i nie ma uzasadnienia. Główny przedmiot zamówienia CPV – 45400000 – 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 45330000 – 9(roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne) CPV – 45310000 – 3 (roboty instalacyjne elektryczne) Część 2: „Remont części pomieszczeń w budynku 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy” Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: • wykucie z muru ościeżnic, • uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów w ścianach, ułożenie nadproży, • rozbiórka balustrad, • rozbiórka posadzek, • zeskrobanie i zmycie starej farby, • wykonanie posadzek wraz z przygotowaniem podłoża, tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych, • wykonanie okładzin schodów, • wymiana parapetów wewnętrznych, • gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych preparatami UNI GRUNT, • malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, • roboty zewnętrzne (rozbiórka rur spustowych, rynien, położenie izolacji przeciwwilgociowych, okładzin schodów, malowanie krat stalowych, montaż rur spustowych i rynien), • wywóz i utylizacja gruzu. Roboty wodnokanalizacyjne, centralnego ogrzewania i wentylacyjne obejmują: • wymiana fragmentów wyeksploatowanych instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, • wymiana części elementów wyposażenia łazienek, tzw. biały montaż, • wykonanie prób i pomiarów. Roboty elektryczne obejmują: • demontaż i montaż: opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, • wymiana części instalacji elektrycznej, • wykonanie prób i pomiarów. Główny przedmiot zamówienia CPV – 45400000 – 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 45330000 – 9 (roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne) CPV – 45310000 – 3 (roboty instalacyjne elektryczne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dotyczące części 1 – remont w bud. 1, ul. Warszawska 10 Nr 1 – Przedmiar budowlany; Nr 2 – Przedmiar elektryczny; Nr 3 – Przedmiar sanitarny; Nr 4 – Specyfikacja budowlana; Nr 5 – Specyfikacja elektryczna; Nr 6 – Specyfikacja sanitarna; Dotyczące części 2 – remont w bud. 2, ul. Warszawska 10 Nr 7 – Przedmiar budowlany; Nr 8 – Załącznik do przedmiaru – okno PCV; Nr 9 – Załącznik do przedmiaru – drzwi alminiowe; Nr 10 – Przedmiar sanitarny; Nr 11 – Specyfikacja budowlana; Nr 12 – Specyfikacja elektryczna; Nr 13 – Specyfikacja sanitarna; Nr 14 – Specyfikacja budowlana; Nr 15 – Specyfikacja elektryczna; Nr 16 – Specyfikacja sanitarna; Załączniki stanowiące projekty umów: Nr 27 – Projekt umowy część 1; Nr 28 – Projekt umowy część 2; Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ. 1. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż: 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować maksymalnie 60 m-cy gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy jest on zobowiązany do wypełnienia pkt 11 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 17 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru. Okres rękojmi wydłuża się do końca okresu gwarancji. 2.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia – w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania pracowników ochrony budynku Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięcia tych nieprawidłowości. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli: 1)ich realizacja nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów Ustawy, 2)możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 3)wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku zaistnienia okoliczności: a)powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b)powodujących poprawienie parametrów technicznych; c)wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ww. zmiany będą musiały być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, a zmiany wymienione w pkt 2) i 3) dodatkowo uzgodnione z projektantem. 5.Zastosowane w toku robót materiały i urządzenia (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 6.Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót – powinny być zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w poszczególnych kodach pozycji przedmiaru zgodnie z założeniami do Katalogów Norm Rzeczowych, a także postanowieniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej element szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 8.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 9.W przypadku wystąpienia rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy projektu budowlanego. Konieczność wykonania robót wynikających z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie nie będą zmianą przedmiotu umowy i nie stanowią również zamówień dodatkowych w rozumieniu Ustawy. Wykonanie i rozliczenie takich robót odbędzie się wg reguł przewidzianych w umowie z zachowaniem jednak zasady nie wykroczenia poza przedmiot zamówienia. 10.Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników. 11.Uwaga: Z uwagi na specyfikę obiektu i zakres robót ZALECA SIĘ wizję lokalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a)część 1: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); b)część 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 17/ZP/Rb/INFR/2017 część … Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8.W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9.Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części X SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14.W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15.Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach