Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Szastarka w 2010 r

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2010-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Szastarka w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rozebranie obicia ścian drewnianych z płyt wiórowo-cementowych i pilśniowych - 328,96 m2 2.Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i płyt pilśniowych - 79,61 m2 3.Demontaż i montaż ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowymi - 8 szt oraz 2 szt. z PCV (drzwi z odzysku) 4.Demontaż grzejników żeliwnych oraz montaż grzejników stalowych dwupłytowych w ilości 5 szt. 5.Wykonanie podłóg z paneli -79,61 m2 6.Sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych -127,43m2 7.Ściany działowe z płyt gips.-karton. wodoodpornych na rusztach metalowych -114,43m2 8.Montaż ościeżnic drewnianych i skrzydeł drzwiowych - 14 m2 9.Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian - 241,61 m2 10.Podokienniki z płyt konglameratów kamiennych na spoiwie poliestrowym - 14,7 m 11.Montaż grzejników dwupłytowych o wys. do 90 cm i o dł. 160 m - 7 szt. 12.Oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych /świetlówki/- szt. 24 13.Wymiana przewodów kabelkowych płaskich DYp,YDYp, o łącznym przekroju żył 256 m .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach