Przetargi.pl
Remont części parteru budynku Urzędu Gminy w Broku

Gmina Brok ogłasza przetarg

  • Adres: 07-306 Brok, Plac Kościelny 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7457554, 7457587 , fax. 029 7457554
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brok
    Plac Kościelny 6 6
    07-306 Brok, woj. mazowieckie
    tel. 029 7457554, 7457587, fax. 029 7457554
    REGON: 55066793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części parteru budynku Urzędu Gminy w Broku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest wykonanie robót remontowo-budowlanych pięciu pomieszczeń parteru i korytarza z łapaczami wiatru. Roboty budowlane: - wymiana drzwi i okienka kasowego z poszerzeniem otworów dla nowych dwóch drzwi ( drzwi okleinowe wzmocnione z regulowanymi ościeżnicami , dla murów szerokości ponad 260 mm-wypełnienie ościeży płytą laminowaną w kolorze drzwi z zakończeniem opaską drzwiową - zeskrobanie starych farb ze ścian i sufitów - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g/k - wyrównanie ścian suchą zaprawą tynkarską - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach - pomalowanie farbami lateksowymi , (w korytarzu na części korytarza ) wykonać stiuk wenecki - demontaż starych zniszczonych podłóg - wykonanie nowych podkładów ( w pom. biurowych ) beton C8/10 grub. 10 cm , izolacja p/wilgociową z papy i foli , izolacja termiczna ze styropianu gr. 10 cm EPS 100-038 typu podłoga , warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej M-12 gr. 60 mm dozbrojone siatką stalową zgrzewaną. ; -na korytarzu i łapaczach wiatru : istniejące podłoże lastrykowe : zmycie , nacięcie podłoża przecinakiem , zagruntowanie warstwą szczepną i przygotowanie podłoża poprzez zaciągnięciem klejem na podłoże krytyczne- posadzki : pom. biurowe ; płytki gres 2-barne 33x33 cm układane w karo z cokolikami , na korytarzu i wiatrołapach : gres polerowany 50x50 cm z wkładkami 22x22 cm , układanie w karo. Stosować klej i fugę elastyczne. Roboty sanitarne: - demontaż starej instalacji c.o. - wykonanie nowej instalacji kanalizacji z rur PCV wraz z białym montażem ( zlewozmywak ze stali nierdzewnej na szafce w pom. socjalnym )- instalacja c.w.u i z.w.u. z rur PP zgrzewanych układanych pod posadzkami i w bruzdach ścian ( bateria 1-uchwytowa ) stojące( pom. socjalne ), - instalacja c.o.: system rura w rurze- za pomocą rozdzielacza ,rura(PEX)z warstwą antyfuzyjną fi 20,0/2,5mm i fi 16/2,0 mm , zasilanie grzejników dolne . Zasilanie rozdzielacza rurami PP-Stabi, - grzejniki V22 , regulacja zaworami grzejnikowymi z wbudowanymi głowicami termostatycznymi, - do zasilania grzejników na I piętrze należy wykonać tymczasowe podejścia z rur z odzysku , ponad sufitem podwieszanym Roboty elektryczne: - demontaż starych przewodów , gniazd wtykowych , wyłączników i opraw świetlówkowych i żarowych - wyposażenie istniejącej tablicy parteru w wyłączniki nadprądowe , p/porażeniowe , ochronniki przepięć i lampki sygnalizacyjne - wymiana drzwiczek istniejącej rozdzielni - zasilanie oświetlenia : przewody YDYp 3x1,5 mm2 i 4x1,5 mm2 , zasilanie gniazd wtykowych 230 V : YDYp 3x2,5 mm2 - montaż nowych gniazd , wyłączników , oraz opraw oświetleniowych - wykonanie niezbędnych pomiarów Szczegółowy zakres robót w przedmiarach. Roboty wykonywać działkami roboczymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem. Pomieszczenia do wykonywania robót będą udostępniane sukcesywnie i nie mogą kolidować z pracą Urzędu , wskazane wykonywanie na II i III zmianie , po uzgodnieniu z Inwestorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-06-20 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 19 8923 1018 0200 0101 2002 0010 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach