Przetargi.pl
Remont części dachu oraz remont pomieszczeń w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 3 w Iławie

Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 11A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 648 50 71 , fax. 0-89 648 84 92
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 w Iławie
    ul. Niepodległości 11A 11A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 648 50 71, fax. 0-89 648 84 92
    REGON: 00071656600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssp3.ilawa.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części dachu oraz remont pomieszczeń w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 3 w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu na budynkach Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Iławie oraz remont pomieszczeń budynku szkoły. Roboty obejmują roboty rozbiórkowe oraz wykończeniowe budowlane. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej załączonej do STWiORB. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Część 1. Remont części dachu na budynkach SSP3 w szczególności: -roboty rozbiórkowe: rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej , demontaż instalacji odgromowej, demontaż rynien oraz rur spustowych, demontaż istniejących obróbek blacharskich; - roboty wykończeniowe budowlane: wymianę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki i papy podkładowej, wymiana instalacji odgromowej, wymiana rynien oraz rur spustowych, naprawa i tynkowanie istniejących kominów murowanych, wymiana i montaż obróbek blacharskich, zabezpieczenie elementów drewnianych dachu środkami impregnacyjnymi - parapety solne, pozostałe roboty towarzyszące. 2)Część 2. Remont pomieszczeń w budynkach SSP3 w szczególności: -roboty rozbiórkowe: rozbiórka ścian i ścianek działowych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych i metalowych, rozebranie posadzek z terakoty i cementowych, powiększenie otworów w ścianach odbicie tynków wewnętrznych, wywóz gruzu, -roboty wykończeniowe budowlane: uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów, wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków Cem. - wap., wykonanie okładzin ścian z glazury, wykonanie posadzek i podłóg z terakoty, montaż drzwi drewnianych, montaż rurociągów wody zimnej, ciepłej i kanalizacyjnych, montaż przyborów sanitarnych, armatury czerpalnej, montaż kratek wentylacyjnych, montaż przewodów instalacji elektrycznej, montaż osprzętu elektrycznego, 3.Prace, o których mowa w § IV ust. 2 pkt. 1), 2) muszą być wykonane w terminie do 25.08.2011 r. 4.Zleceniodawca zastrzega, że w roku 2011 zostaną sfinansowane prace do wysokości brutto: 170.000,00 zł (słownie sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), pozostała kwota za wykonane prace zostanie opłacona do końca I kwartału roku 2012. 5. W przypadku wcześniejszego pozyskania dofinansowania na realizację zamówienia Zamawiający dokona zwiększenia kwoty, o której mowa w ust. 4, co zostanie potwierdzone stosownym aneksem do umowy. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projekto?wej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ oraz wzorze umowy wraz załącznikami. 7.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projekto?wej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji. 8.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 4500000-1, 45111300-1, 45261000-4, 45410000-4, 45261410-1, 45312310-3, 45111100-9, 45262522-6, 45410000-4, 45421125-6, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9, 42520000-7. 9.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 10.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 11.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, STWIORB oraz SIWZ i przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWIORB oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5)parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6)standardów emisyjnych, 7)izolacyjności cieplnej. 12.Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssp3.ilawa.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach