Przetargi.pl
Remont części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III

Zakład Karny nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-211 Wrocław, ul. Kleczkowska 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3272600
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1
    ul. Kleczkowska 35 35
    50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3272600
    REGON: 00032054900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a)45111100-9 - roboty rozbiórkowe; b)45262522-6 - roboty murowe; c)45324000-4 - tynki cementowo-wapienne; d)45261214-7 - montaż pokrycia papowego; e)45261000-4 - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; f)45223100-7 - konstrukcje stalowe; g)45312310-3 - instalacja odgromowa. 3.Dach płaski o konstrukcji drewnianej pokryty papą o powierzchni 696 m2. W skład dachu wchodzą następujące części składowe: a)dach szpitala o powierzchni 92 m2; b)dach przybudówki o powierzchni 45 m2; c)dach łącznika szpitala o powierzchni 332 m2; d)dach szybu windy o powierzchni 6,5 m2; e)dach magazynu o powierzchni 164 m2; f)dach przybudówki o powierzchni 30 m2; g)zadaszenie wejścia 26,5 m2. Różnica pomiędzy powierzchnią przedstawioną w projekcie budowlano-wykonawczym (696 m2), a powierzchnią przedstawioną w przedmiarze robót (693,60 m2) wynika z odjęcia powierzchni kominów, podstaw wentylatorów i wywietrzaków (2,4 m2). 4.Zakres prac przewidzianych do realizacji. a)wykonanie robót budowlanych: - demontaż istniejącego pokrycia dachowego papowego; - demontaż istniejących obróbek blacharskich i opierzeń, rynien i rur spustowych, itp.; - demontaż świetlików; - przemurowanie kominów; - wykonanie tynków; - wykonanie murów ogniowych; - wykonanie nowego pokrycia papowego; - wykonanie obróbek blacharskich, opierzeń, rynien i rur spustowych; - wykonanie i montaż świetlików dachowych; b) wykonanie robót elektrycznych: - demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji określa dokumentacja projektowa. 5.Zamówienie obejmuje swoim zakresem roboty budowlane i elektryczne. Kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji - wykaz w załączniku nr 7. 6.Prace będą realizowane na podstawie nw. dokumentacji projektowej: a)projekt budowlano-wykonawczy sporządzony przez Architekta Pana Michała Wyczałkowskiego Pracownia Projektowo-Wykonawcza, ul. Braniewska 8, 54-109 Wrocław; b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca remontu części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III; c)przedmiar robót dotyczący remontu części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III. 7.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, wyszczególnioną w pkt. 5, przepisami prawa budowlanego, polskimi normami oraz sztuką budowlaną. 8.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz wytycznymi zamawiającego przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. 9.Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, o właściwościach użytkowych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie obiektu remontowanego w ramach niniejszego zamówienia - zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.z 2010 Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi do wymienionej ustawy. 10.Jeżeli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót projektant określił parametry materiałów lub urządzeń przez podanie ich nazw lub producentów, w ofercie należy przyjąć wskazane materiały i urządzenia lub równoważne o parametrach nie niższych niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 11.Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W takim przypadku należy skierować do Zamawiającego pytanie, czy na etapie realizacji zamówienia można zastosować zaproponowany przez wykonawcę materiał lub urządzenie. Pytanie należy sformułować w sposób szczegółowy. Należy wskazać materiał lub urządzenie, z którego wykonawca chce zrezygnować z podaniem jego ilości oraz podać nazwę, ilość i charakterystykę techniczną materiału lub urządzenia, które wykonawca zamierza zastosować zamiennie. Jeżeli wykonawca bez zgody Zamawiającego przyjmie w ofercie inne materiały lub urządzenia niż materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i Zamawiający stwierdzi, że nie są one równoważne, to w takim przypadku uznaje się, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12.Pod pojęciem zamówienia należy rozumieć wszystkie prace niezbędne do wykonania w pełnym zakresie, dotyczące remontu części dachów w zespole budynków Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu - etap III. 13.Pokrycie dachu należy wykonać papą. Wyrób musi spełniać normy PN-B-12020:1997 oraz PN-EN-1304:2002. 14.Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu, będącego przedmiotem zamówienia. W tym celu należy poinformować Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji, a Zamawiający wyznaczy termin jej przeprowadzenia. 15.Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna. Na podstawie art. 29 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawca przy realizacji zamówienia musi zatrudnić co najmniej jedną z niżej wymienionych osób: a) niepełnosprawną - co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnoprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.). Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczenia o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez wystawionego przez lekarza orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, b) bezrobotną - co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę zaświadczenia potwierdzającego fakt zarejestrowania, przed podjęciem pracy u Wykonawcy przy realizacji zamówienia, w/w osoby we właściwym powiatowym urzędzie pracy, c)młodocianą w celu przygotowania zawodowego - co oznacza zgodnie z działem IX Kodeksu pracy - pracownika, który ukończył 16 lat, a nie przekroczył 18 lat i nie posiada kwalifikacji zawodowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 1996 r. Nr 60, poz. 278) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 grudnia 2002 r. w sprawie przypadków, w których wyjątkowo jest dopuszczalne zatrudnianie młodocianych, którzy nie ukończyli gimnazjum, osób niemających 16 lat, które ukończyły gimnazjum, oraz osób niemających 16 lat, które nie ukończyły gimnazjum (Dz. U. z 2002 r. Nr 214, poz. 1808). Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego, d)inną niż określone w lit. a, b lub c, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - co oznacza osobę nie będącą bezrobotną lub niepełnosprawną, która została wymieniona w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. Nr 43 poz. 225). Do osób tych zalicza się: - bezdomnego realizującego indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej; - uzależnionego od alkoholu, po zakończeniu programu psychoterapii w zakładzie lecznictwa odwykowego; - uzależnionego od narkotyków lub innych środków odurzających, po zakończeniu programu terapeutycznego w zakładzie opieki zdrowotnej; - osobę chorą psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego; - osobę zwolnioną z zakładu karnego, mającą trudności w integracji ze środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, - uchodźcę realizującego indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, w tym przypadku Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez właściwy ośrodek pomocy społecznej lub instytucję opieki zdrowotnej potwierdzający sytuację danej osoby. Każda z osób wymienionych powyżej winna być zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest do kontroli spełnienia przez Wykonawcę, wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży umowę o pracę, spółdzielczą umowę o pracę wraz z dokumentacją zatrudnienia w okresie realizacji zamówienia oraz dokumentami wykazującymi, iż zatrudniona osoba jest osobą, o której mową w lit. a-d. W sytuacji, gdy w/w osoba w okresie wykonywania robót rozwiąże stosunek pracy lub gdy uczyni to pracodawca przed zakończeniem tego okresu, zobowiązany jest on zatrudnić na miejsce tej osoby, inną osobą wymienioną w lit. a-d. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby, o której mowa powyżej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone we wzorze umowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a)Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych); b)wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; c)wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). d) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 09 1010 1674 0046 4613 9120 0000; e) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; f) Zamawiający posiada nieoprocentowany rachunek bankowy; g) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego; h) wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w kasie Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 35, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00; i) za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uważa się termin jego złożenia w kasie Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 35; j) nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy; k) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 16 lit. o; l) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; m) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; n) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 16 lit. l, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; o) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; p) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach