Przetargi.pl
Remont części budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w JW 2399 w Świętoszowie

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w JW 2399 w Świętoszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w JW 2399 w Świętoszowie, obejmujący swoim zakresem wymianę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i elektrycznej, wykonanie okładzin ścian w węzłach sanitarnych oraz naprawę posadzek, ścian i sufitów w izbach żołnierskich i na korytarzach i klatkach schodowych. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu budynku nr 5 i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Zadanie nr 21852. 1.1 Szczegółowy zakres robót określają: 1 SIWZ część B – Opis przedmiotu zamówienia 2 Projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, opis i rysunki 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4 Informacja BIOZ 2. STAN ISTNIEJĄCY Budynek koszarowy nr 5 jest budynkiem trzykondygnacyjnym w części podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym o bryle prostej wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną. Ściany budynku murowane, stropy nad piwnicą prefabrykowane z płyt WPS, stropy nad kondygnacjami nadziemnymi o konstrukcji drewnianej oraz betonowe w miejscu łazienek, schody kamienne oparte na belkach stalowych. Elewacje budynku wykończona cegłą klinkierową. Budynek wyposażony jest w instalację: elektryczną, teletechniczną, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania zasilanej z kotłowni znajdującej się poza budynkiem oraz instalację odgromową. Kubatura: 11470 m3 Powierzchnia zabudowy: 1041 m2 Powierzchnia całkowita: 2887 m2 Powierzchnia użytkowa: 2425,34 m2 Obiekt nie znajduje się w ewidencji zabytków miasta. Obiekt nie podlega prawnej ochronie konserwatorskiej, ponieważ nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają : projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz opis przedmiotu zamówienia, dla prac nie objętych projektem budowlano-wykonawczym załączono szacunkowy przedmiar robót. Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu robót. Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy” tj. miejsce robót Wykonawca wygrodzi ogrodzeniem tymczasowym, zapewniając swobodny przejazd i przejście. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu robót z udziałem przedstawicieli Inwestora i 43 WOG (SOI Świętoszów). 3.1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika i Zamawiającego a) W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. b) W dniu przekazania terenu budowy Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy robót c) Prace budowlane na terenie lokalizacji obiektu mogą być wykonywane od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 – 15:00 w piątek w godz. 7:00 – 14:00. Po uzyskaniu wcześniejszej zgody Dowódcy Jednostki prace będzie można realizować w innych ustalonych dniach i godzinach. d) Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonywania prac wystąpi do RZI we Wrocławiu z imiennym wykazem pracowników przewidzianych do wykonywania prac remontowych oraz wykazem pojazdów, o wystawienie zezwolenia upoważniającego do wejścia i wjazdu na teren Jednostki Wojskowej. e) Z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, uzgadniać wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie realizacji zadania oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących zadanie; f) W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę obcokrajowców, nie posiadających obywatelstwa polskiego, winni oni być uwzględnieni w wykazie osób realizujących zadanie przy czym należy określić przynależność państwową cudzoziemca. g) Wstęp obcokrajowców do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie pozwoleń wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 18. h) Zamawiający nie gwarantuje uzyskania pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego na wstęp obcokrajowców na teren Jednostki Wojskowej. Odmowa wydania zezwolenia przez Szefa SKW nie stanowi podstawy do zmiany terminu wykonania umowy oraz zmiany wynagrodzenia umownego. i) Roboty tymczasowe i prace towarzyszące nie podlegają oddzielnej zapłacie. Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w dokumentacji, w szczególności: montaż i demontaż rusztowań, transport, składowanie oraz utylizacja odpadów, gruzu i ziemi, utrzymanie i likwidacja terenu budowy, utrzymanie urządzeń terenu budowy wraz z maszynami, działania ochronne zgodnie z warunkami BHP. j) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni bezpłatny serwis i konserwację wbudowanych urządzeń(w pełnym zakresie) przez okres rękojmi i gwarancji (zgodnie z projektem umowy) oraz dostarczy harmonogram tych czynności. k) Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie zdemontowanych elementów stalowych do SOI Świętoszów. Przekazanie odbędzie się na podstawie spisania protokołu z demontażu. l) Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów będzie Wykonawca robót. m) Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. n) Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przed odbiorem końcowym przywróci do stanu pierwotnego. o) Wymagania dotyczące ochrony środowiska - Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót. Prace remontowe nie wymagają wycinki drzew i krzewów. - Zabezpieczenie drzew i krzewów na placu budowy. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom – Wykonawca robót zabezpieczy drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. p) Na terenie JW obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. q) Na terenie JW obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania/aplikowania niedozwolonych polskim prawem produktów oraz przebywania pod ich wpływem. r) Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu robót przed kradzieżą oraz pod względem BHP i ppoż. W trakcie prowadzenia prac remontowych Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w budownictwie a także obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej – będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pomieszczenia socjalne i magazynowe dla pracowników wykonujących w/w prace remontowe. Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy zatrudnieni w trakcie robót budowlanych muszą posiadać aktualne wyniki badań lekarskich dopuszczające ich do pracy na zajmowanym stanowisku, oraz tam gdzie jest to wymagane przepisami odpowiednie uprawnienia do obsługi sprzętu/maszyn/pojazdów. Stan techniczny sprzętu używanego do prac remontowych winien być sprawdzany codziennie przed rozpoczęciem pracy. Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonania robót remontowych zobowiązany jest sporządzić plan BIOZ ich wykonania i zaznajomić z nim pracowników w zakresie wykonywania przez nich robót oraz przekazać kopię planu BIOZ Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. Przed przystąpieniem do robót remontowych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia. Roboty należy wykonywać z zachowaniem maksimum ostrożności. Pracownicy wykonujący roboty na wysokości winni być zabezpieczeni minimum szelkami. Teren rozbiórki należy oznakować tablicami ostrzegawczymi „Teren budowy - wstęp wzbroniony". Bezpośredni nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na stanowiskach pracy sprawuje kierownik budowy. W trakcie robót kierownik robót zobowiązany jest wskazać miejsca ustawienia rusztowań oraz kierować kolejnością robót oraz kontrolować sposób zabezpieczenia pracowników. Do prac (w tym na wysokościach) nie można dopuścić robotników nie mających aktualnych właściwych badań lekarskich oraz niezbędnych środków ochrony indywidualnej. Do zabezpieczeń stanowisk pracy na wysokości należy stosować środki ochrony zbiorowej, w szczególności balustrady, siatki, oraz szelki gdy niema możliwości stosowania środków ochrony zbiorowej. 3.1.3. Demontaż i utylizacja odpadów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do magazynów 43 WOG w Świętoszowie (SOI Świętoszów). 3.2. ROBOTY DO WYKONANIA 3.2.1.Zakres robót budowlanych: • Remont pomieszczeń sanitarnych zgodnie z załączonym projektem. • Remont izb żołnierskich zgodnie z załączonym projektem. • Remont pomieszczeń służbowych zgodnie z załączonym projektem. • Remont korytarzy zgodnie z załączonym projektem. • Remont klatek schodowych zgodnie z załączonym projektem. • Remont fragmentów drewnianych/żelbetowych stropów. • Wymianę stolarki i ślusarki wewnętrznej zgodnie z załączonym projektem. 3.2.1.1. Zakres robót budowlanych nie objętych opracowaniem projektowym: a) Demontaż i montaż nowych krat w magazynach broni. W 4 oknach znajdujących się na parterze budynku magazynów broni (pom. 9 i 10) należy usunąć zamontowane po ich stronie zewnętrznej kraty stalowe o wymiarach ok. 1,1 x 1,8 m. W miejscu usuniętych krat należy zamontować nowe wykonane zgodnie z poniższym opisem. Kraty powinny być wykonane z prętów stalowych ocynkowanych ogniowo o średnicy nie mniejszej niż 12 mm i oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie (wymiary maksymalne w świetle prętów). Kraty należy zamocować za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm rozmieszczonych w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach krat. W każdym z dwóch pomieszczeń magazynów broni jedna z krat powinna być zamykana od wewnątrz na zamek klasy 5 lub kłódkę, co najmniej klasy zabezpieczenia 5 oraz odporności na korozję co najmniej klasy 2. Zawiasy krat otwieranych powinny zapewniać przyleganie skrzydła kraty do elementu stanowiącego ramę w taki sposób, aby uniemożliwić przy prawidłowym zamknięciu i zabezpieczeniu od wewnątrz podważenie, wyważenie, otwarcie lub zdjęcie skrzydła bez zniszczenia zawiasów. b) Wymiana drzwi do magazynów broni (pom. 9 i 10). W uzupełnieniu wymogów dotyczących wymiany 2 szt. drzwi prowadzących do magazynów broni (pom. 9 i 10) o wymiarach ok. 90 x 200 cm. do pomieszczeń: Zamontowane drzwi powinny posiadać zwiększoną odporność na włamanie, min. RC3 uwzględniając zabezpieczenia antywyważeniowe. Zastosowane okucia (zawiasy) powinny zapewniać szczelne przyleganie skrzydeł do ościeżnic oraz uniemożliwiać przy prawidłowym zamknięciu i zabezpieczeniu ich podważenie, wyważenie, otwarcie lub zdjęcie bez ich zniszczenia. Zamontowane drzwi powinny być wyposażone w 3 zawiasy, dwa zamki o klasie zabezpieczenia co najmniej 5, zabezpieczone przed rozwierceniem i min. klasie odporności na korozję D. Poszycie drzwi z blachy stalowej w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamontowane drzwi powinny posiadać klasę odporności ogniowej EI30. c) Wymiana drewnianego słupa. Na poddaszu klatki 1 w pomieszczeniu 204 należy wymienić elementy konstrukcji dachowej drewniany słup i miecze na elementy o wymiarach identycznych z obecnie zamontowanymi: wymiar słupa ok. 30x30 cm długość ok. 250 cm, wymiary mieczy ok. 20x20 cm długość ok. 170 cm (wymiary należy sprawdzić na miejscu). 3.2.2. Zakres robót sanitarnych zgodnie z projektem: • Wymiana kanalizacji sanitarnej wewnętrznej zgodnie z załączonym projektem. • Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej ciepłej i cyrkulacji zgodnie z załączonym projektem. • Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w węzłach sanitarnych zgodnie z załączonym projektem. • Remont wentylacji mechanicznej w węzłach sanitarnych zgodnie z załączonym projektem. • Wymiana instalacji hydrantowej wewnętrznej zgodnie z załączonym projektem. • Montaż umywalek, pisuarów i misek ustępowych wykonanych ze stali nierdzewnej w wersji wandaloodpornej oraz armatury sanitarnej o zwiększonej odporności na intensywne użytkowanie zgodnie z załączonym projektem. • Wykonanie niezbędnych prób, badań i uruchomienie wyremontowanych instalacji. • Wykonanie remontu instalacji C.O. poza węzłami sanitarnymi zgodnie z projektem wykonawczym, część opisowa, branża sanitarna pkt. 8. Remont polega na czyszczeniu i malowaniu 96 szt. grzejników, wymianie 96 szt. zaworów grzejnikowych, montażu 96 szt. zaworów powrotnych wraz z dopasowaniem gałązki powrotnej, wymiana automatycznych odpowietrzników z zaworami zamykającymi oraz czyszczenie i malowanie rur C.O. o śr. 15-25 mm ok. 450 m. 3.2.3 Zakres robót elektrycznych zgodnie z projektem: • Demontaż instalacji, tablic bezpiecznikowych. • Montaż rozdzielni głównej RG. Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej WLZ. • Wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazdowej • Montaż tablic bezpiecznikowych i tablicy oddymiania. • Montaż przełącznika sieć – 0 – agregat. • Wykonanie zasilania wentylacji mechanicznej i zestawu podnoszenia ciśnienia w instalacji hydrantowej. • Wykonanie listew kablowych dla instalacji gniazd dedykowanych. • Wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń wykonanej instalacji elektrycznej. Wszystkie pomiary elektryczne winne być ujęte w kosztach ogólnych zadania (w tym pomiar natężenia oświetlenia). Wymagany jest komplet pomiarów elektrycznych: rezystancji izolacji oraz ochrony przeciwporażeniowej. 3.2.3.1 Zakres robót elektrycznych nie objętych dokumentacją projektową: • Wymiana złącza kablowego ZK-3 z podstawą np. typ Sypniewski 1 szt., podstawy bezpiecznikowe 9 szt. pod kable 240 mm2, listwy montażowe 3 szt. 3.3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.3.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 4 osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2. przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 2 osoby wykonujące roboty budowlane, 1 monter instalacji sanitarnych i 1 monter instalacji elektrycznych. 3.3.2.W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1. przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3.Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt 3.3.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa w pkt 3.3.1, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6.Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 54 315,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 09.08.2018 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 09.08.2018 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000 , z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont części budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w JW. 2399 w Świętoszowie”. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 14. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach