Przetargi.pl
„Remont cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy, polegające na naprawach cząstkowych tych nawierzchni mieszanką lub emulsją na zimno z obcięciem, smarowaniem krawędzi i podłoża oraz z ewentualnym uzupełnieniem podbudowy z kruszywa łamanego (wypełnienie niezależnie od głębokości ubytków).3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc,2) wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 3) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,4) wybranie gruzu i oczyszczenie naprawianego miejsca,5) uzupełnienie warstw podbudowy - w razie konieczności,6) wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ścieralnej,7) ułożenie mieszanki mineralno–asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, 8) mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,9) skropienie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm,10) usunięcie gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu,11) niezbędną regulację studzienek, urządzeń podziemnych zlokalizowanych w jezdni,12) pomiar i oznakowanie sprayem numeru łaty. 13) wykonanie zestawienia wyremontowanych powierzchni (w formie tabeli: numer, długość, szerokość, pole powierzchni).4. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące remonty dróg w tym:1) Roboty ziemne:a) wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni ok. 350,00 m2,b) plantowanie poboczy oraz usuwanie nadmiaru gruntu zalegającego na krawędzi jezdni wykonane mechanicznie ok. 300,00 m2,c) roboty ziemne wykonane mechanicznie ok. 100,00 m3,2) Roboty rozbiórkowe i roboty brukarskie:a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki ok. 500,00 m2,b) przestawienie krawężników betonowych wystających ok. 60,00 m,c) naprawa ścieków ulicznych z klinkieru układanego w 2 rzędach ok. 60,00 m2,3) Podbudowy:a) wykonanie podbudowy betonowej, pielęgnowane piaskiem i wodą ok. 300,00 m2,b) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 300,00 m2,c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 300,00 m2,d) wykonanie górnej podbudowy z kruszyw łamanych ok. 180,00 m2,e) wykonanie dolnej podbudowy z kruszyw łamanych ok. 90,00 m2,4) Nawierzchnie:a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem ok. 180,00 m2,b) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej ok. 1 500,00 m2,c) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie. Minimalna sumaryczna powierzchnia remontu nie będzie mniejsza niż 20 m2 - ok. 350,00 t.d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa ok. 3 000,00 m2,e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych ok. 1 500,00 m2,f) wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne ok. 600,00 m2, 5) Roboty pozostałe:a) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ok. 5,00 szt.,b) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych ok. 8,00 szt.,c) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok. 10,00 szt.5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:1) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ;2) „Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą.O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 200.000,00 zł.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i/lub wykonuje co najmniej:• 2 roboty polegające na budowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej wykonanych w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda,W przypadku robót wykonywanych/będących w trakcie realizacji na doświadczenie, których Wykonawca się powołuje, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli część wykonywanego zamówienia zakresem ilościowym spełni wymogi przedmiotu zamówienia, a Wykonawca przedstawi dowód, iż realizuje zamówienie należycie.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie w stanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione:• min. 1 osobę (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,• min. 1 osobę, do obsługi rozściełacza masy bitumicznej posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora maszyn do rozkładania mieszanek bitumicznych,• min. 1 osobę do obsługi koparko-ładowarki posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 583) – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarkilubmin. 1 osobę do obsługi koparki posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z2018 poz. 583) - uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparkic) dysponowania sprzętem:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie, umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp jak:1) frezarka drogowa co najmniej - 1 szt.,2) rozściełacz masy bitumicznej co najmniej - 1 szt.,3) samochód samowyładowczy co najmniej - 1 szt.,4) zagęszczarka wibracyjna co najmniej – 1 szt.,5) koparko-ładowarka co najmniej - 1 szt.,lubkoparka co najmniej - 1 szt. ,iładowarka co najmniej - 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach