Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86320 Łasin, ul. Radzyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 665 043 , fax. 564 665 046
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2
    86320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 665 043, fax. 564 665 046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Łasin. Remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na ulicach miasta i drogach gminnych. 1) Zakres robót: a) Remont cząstkowy masą mineralno-asfaltową o gr. 6 cm – 3000 m²: Wycięcie uszkodzonej nawierzchni w taki sposób, aby krawędzie łaty miały regularny kształt – możliwie prostopadły i obejmowały powierzchnię niezbędną do rozbiórki. Oczyszczenie podciętych wyłomów poprzez wybranie odciętego materiału asfaltowego. Materiał z rozbiórki należy składować na poboczu w sposób nie kolidujący z ruchem pojazdów i pieszych. Przesmarowanie naprawianego miejsca rozgrzaną emulsją asfaltową a w szczególności dociętych krawędzi wyłomu oraz krawędzi urządzeń, jeśli takie wystąpią w obrębie wyłomu. Naprawiane miejsce, przed przesmarowaniem emulsją powinno być wysuszone. Wypełnienie przygotowanego wyłomu jednowarstwowo masą asfaltu lanego do grubości 6 cm. Jeśli wystąpi konieczność wykonania uzupełnienia większą grubością masy, asfalt należy układać w dwóch warstwach, przy czym druga warstwa może być układana tylko po wystygnięciu i ustabilizowaniu się warstwy pierwszej. Nie wolno układać asfaltu lanego jeśli temperatura podłoża jest niższa od -3ºC, podłoże jest mokre lub mieszanka asfaltowa niedogrzana. Układana masa musi wystawać ponad nawierzchnię asfaltu istniejącego tak, aby po zagęszczeniu dopasowanie nawierzchni istniejącej i wykonywanej było precyzyjne (uzyskanie ciągłości nawierzchni bez zagłębień lub wzniesień w miejscu dokonanej naprawy). Nie wolno doprowadzić do sytuacji, aby wykonywana nawierzchnia była nalewana na istniejącą nawierzchnię (łączenie starej i nowej nawierzchni tylko na „styk docinany”). Zalanie emulsją asfaltową styku (styk - stara i nowa nawierzchnia) oraz posypanie piaskiem i zatarcie całej powierzchni łaty. Staranne zebranie wszelkich resztek rozebranej nawierzchni, materiałów budowlanych używanych przy dokonywaniu naprawy i wywiezienie własnym środkiem transportu w celu utylizacji zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Roboty należy przygotować i prowadzić zgodnie z przepisami bhp i ppoż. Do kalkulacji cenowej należy przyjąć średnią głębokość ubytków: 6 cm. b) Remont nawierzchni ulicy Kościuszki: - frezowanie nawierzchni – 876 m², - regulacja pionowa studzienek – 10 szt., - skropienie nawierzchni asfaltem – 1752 m², - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) – 876 m², - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) – 876 m².
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 1 marca 2018 roku do godz. 9:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę, zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustaw Pzp). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ 3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik Nr 8 do SIWZ 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach