Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 15
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 681-05-31
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
ul. Wzgórze Wolności 15 15
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 058 681-05-31 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl/zp
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wymianą podbudowy na sieci dróg wojewódzkich Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach w roku 2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wymianą podbudowy na sieci dróg wojewódzkich Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach w roku 2009 Zakres robót obejmuje naprawę uszkodzeń nawierzchni bitumicznej - warstwy jezdnej i warstw podbudowy wg dwóch wariantów wykonania : wariant I- z wymianą w-wy podbudowy o gr. 25 cm, zakładana powierzchnia 100 m2 wariant II- z wymianą warstw podbudowy o gr. 45 cm, zakładana powierzchnia 350 m2 Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom zawiera poniższa tabela: Lp. Funkcja, uprawnienia Minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie* doświadczenie Kwalifikacje zawodowe 1 2 3 4 1 Kierownik budowy, uprawnienia Min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót (branża drogowa) uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu*, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: L.p. Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1 2 3 A Sprzęt Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie lub możliwość zakupu z takiej wytwórni (wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki min-bit. na plac budowy/robót zgodnie z warunkami ST) Skraplarka do bitumu samojezdna 1 Szczotka mechaniczna 1 1 Rozkładarka mas bitumicznych o szer. od 1m 1 Walec wibracyjny 1 Zagęszczarka płytowa 1 Koparka jednonaczyniowa kołowa 1 B Środki transportu* Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe 2 Samochód dostawczy 1 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 7 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 6.2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Wykaz musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja odcinka drogi gminnej nr 245002G w miejscowości Lalkowy, gmina Smętowo Graniczne
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lignowy Szlacheckie
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 157051G NA ODCINKU SKRZESZEWO - PRZYJAŹŃ W GMINIE ŻUKOWO
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej 2806G (Miłobądz - stacja kolejowa Miłobądz) jako drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-25 - prowadzenie bieżącego technicznego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Łeba.
Dodano: 2016-07-22 - Remonty i naprawy dróg leśnych w Nadleśnictwie Człuchów w 2016 r. - etap II - Naprawy dróg leśnych poprzez uzupełnienie ubytków nawierzchni w miejscu kolein i wybojów tłuczniem betonowym i kamiennym.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa ulicy Szkolnej w Rudnie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi gminnej - ułożenie płyt typu YOMB w miejscowości Popowo dz. nr 113.
Dodano: 2016-07-19