Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w miejscowościach na terenie Gminy Puck

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w miejscowościach na terenie Gminy Puck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Puck – obejmujący wycinkę i uzupełnienie ubytku masą asfaltową, regulację wysokościową włazów studni kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, regulację wysokościową wpustów ulicznych żeliwnych – kratek. Przewidywana ilość nawierzchni asfaltowych do remontu - około 8000 m2. Remont będzie odbywał się sukcesywnie w miarę potrzeb na zlecenie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnego – za pomocą faksu wykazu miejscowości, wyznaczonych do remontu, uzgodnionych podczas objazdu przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. Podana ilość jest ilością szacunkową na podstawie, której wykonawca ma dokonać obliczenia ceny. Rozliczenie następować będzie po wykonaniu zamówienia na podstawie rzeczywiście wykonanych ilości w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru i obmiarem do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach