Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w latach 2020 - 2021

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w latach 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń w latach 2020 - 2021” CPV 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 2. 1) część I obejmuje drogi: Lp. Nr drogi Nazwa Kilometraż Długość 1. 200 st. kol. Cierpice - do DK Nr 10 0+000 - 0+784 0,784 2. 250 Suchatówka - Służewo 0+000 – 14+496 14,496 3. 258 DK91 – rz.Wisła 0+000 - 0+945 0,945 4. 273 Cierpice - Mała Nieszawka 0+000 - 7+120 7,120 5. 291 st. kol. Otłoczyn - DK nr 91 0+000 - 2+187 2,187 6. 546 Zławieś Wielka - Łubianka 0+000 - 13+123 13,123 7. 551 Unisław (DW550) – Kończewice –Chełmża - Pluskowęsy - Orzechowo 16+406 – 0+046 33,640 8. 552 Różankowo - Łysomice- Lubicz 0+000 - 17+311 17,311 9. 553 Toruń - Wybcz 6+142 - 21+780 15,638 10. 578 st. kol. Ostromecko - do dr. Nr 551 0+000 - 0+450 0,450 11. 589 Grzywna - Chełmża 0+000 - 4+226 4,226 12. 597 Rzęczkowo - Cichoradz - Unisław 0+000 - 10+242 10,242 RAZEM km 120,162 2.2) część II obejmuje drogi: Lp. Nr drogi Nazwa Kilometraż Długość 1. 258 rz. Wisła - Silno - Osiek - Obrowo 0+945 - 15+266 14,321 2. 499 Ostaszewo - Mirakowo (dr. Nr 599) 0+000 - 7+421 7,421 4. 554 Orzechowo - Kowalewo - Golub Dobrzyń - Kikół 0+000 - 44+389 44,389 5. 556 Ostrowite - Zbójno 0+000 - 12+759 12,759 6. 566 st. kol. Czernikowo - DK Nr 10 0+000 - 0+334 0,334 7. 569 Golub Dobrzyń - Dobrzejewice 0+000 - 21+293 21,293 8. 572 st. kol. Lubicz - DK Nr 10 0+000 - 0+343 0,343 9. 582 st. kol. Ostaszewo - do DK Nr 91 0+000 - 1+614 1,614 10. 599 Mirakowo - Grodno 0+000 - 1+385 1,385 11. 646 Turzno - Brzeźno 0+000 - 2+783 2,783 12. 649 Pluskowęsy - Sierakowo 0+000 - 14+918 14,918 13. 654 Silno - Złotoria 0+000 - 6+677 6,677 14. 657 Złotoria - Lubicz Górny 0+000 - 7+735 7,735 RAZEM km 135,972 Łączna długość dróg na części I i części II wynosi – 256,134 km 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robot dla części I i dla części II: Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: a) remont spękań siatkowych nawierzchni, rakowiny, b) remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 3 cm, c) remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 4 cm, d) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową z otaczarki, b) frezowanie nawierzchni, c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni, d) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie, e) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej – grubość warstwy 4 cm –nakładki, f) regulacja pionowa kratek ściekowych, g) regulacja pionowa włazów kanałowych, h) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. Zadanie nr 3 Remont nawierzchni wraz z podbudową a) Rozebranie istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej o grubości średnio 8 cm wraz z wywozem rumoszu poza teren budowy b) Rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej gr 23 cm wraz z wywozem rumoszu poza teren budowy c) Wykonanie koryta na całej szerokości korony w gr. Kat. III na głębokości 30 cm wraz z wywozem nadmiaru ziemi poza plac budowy d) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem grubość warstwy 20 cm e) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem f) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem g) Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową h) Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno - asfaltowej standard I, śr. grubość 6 cm wraz z zagęszczeniem i transportem do miejsca wbudowania i) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej standard I, śr. grubość 5 cm wraz z zagęszczeniem i transportem do miejsca wbudowania j) Formowanie i plantowanie poboczy ziemnych z gruntu z koryta wraz z zagęszczeniem k) Pogłębienie istniejącego rowu przydrożnego do głębokości 60 cm wraz z profilowaniem skarp i wywozem nadmiaru zmieni poza plac budowy l) Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. Zadanie nr 4 Remont nawierzchni chodników a) Rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika/jezdni z kostki betonowej/kamiennej – drobnowymiarowej gr 6 cm b) Wykonanie koryta pod warstwę odsączająca gł. 10 cm z wywozem urobku poza teren budowy c) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem grubość warstwy 10 cm d) Wykonanie nawierzchni chodnika/jedni z kostki brukowej betonowej/kamiennej pochodzącej z rozbiórki na podsypce cementowo – piaskowej e) Wykonanie nawierzchni chodnika/jezdni z kostki brukowej betonowej/kamiennej Wykonawcy na podsypce cementowo - piaskowej f) Wykonanie nawierzchni chodnika/jedni z kostki brukowej betonowej/kamiennej Zamawiającego na podsypce cementowo - piaskowej g) Przestawienie krawężników h) Regulacja pionowa urządzeń obcych. 3. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Toruń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości, w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 5. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych poleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (T. j. - Dz.U.2019.123 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną”. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i przedmiarze robót. 8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale II pkt. I ppkt. 2 SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia: 5 000 zł brutto (słownie pięć tysięcy złotych brutto). Część II zamówienia: 5 000 zł brutto (słownie pięć tysięcy złotych brutto). II. FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania, numerem sprawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2. Pełna nazwa i adres Beneficjenta, na jaki należy wnieść wadium w formie innej aniżeli podana w punkcie 1 lit. a) niniejszego rozdziału: Województwo Kujawsko – Pomorskie Plac Teatralny 2 87-100 Toruń w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 3. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji poręczenia. Ww. dokument winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IV ust. 1 (poniżej). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. IV. ZATRZYMANIE WADIUM 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2a i 2b do SIWZ, 3) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 4) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U.2019.700 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 9) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach