Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021” CPV 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: a) remont spękań siatkowych nawierzchni, rakowiny, b) remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 3 cm, c) remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 4 cm, Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową z otaczarki, b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową na zimno z mieszanki dostosowanej do wbudowania w temperaturach ujemnych, przy zakładanej ilości 100 kg/m2 c) frezowanie nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, d) oczyszczenie i skropienie nawierzchni, e) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie, f) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej – grubość warstwy do 4 cm – łata od 10-250 m2, g) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej – grubość warstwy do 4 cm – nakładka powyżej 250 m2, h) wyrównanie poboczy i zjazdów materiałem z frezowania – śr. grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm i) regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, j) likwidacja spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznych przy zastosowaniu masy zalewowej Zadanie nr 3 Remont nawierzchni wraz z podbudową a) Rozebranie istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej o grubości średnio 8 cm wraz z wywozem rumoszu poza teren budowy b) Rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej gr 23 cm wraz z wywozem rumoszu poza teren budowy c) Wykonanie koryta na całej szerokości korony w gr. Kat. III na głębokości 30 cm wraz z wywozem nadmiaru ziemi poza plac budowy d) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem grubość warstwy 20 cm e) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem f) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem g) Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową h) Wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej AC 16 W śr. Gr. 6 cm wraz z zagęszczeniem i transportem do miejsca wbudowania i) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej AC 11 S śr. Gr. 5 cm wraz z zagęszczeniem i transportem do miejsca wbudowania j) Formowanie i plantowanie poboczy ziemnych z gruntu z koryta wraz z zagęszczeniem k) Pogłębienie istniejącego rowy przydrożnego do głębokości 60 cm wraz z profilowaniem skarp i wywozem nadmiaru zmieni poza plac budowy Zadanie nr 4 Remont nawierzchni chodników a) Rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej – drobnowymiarowej gr 6 cm b) Rozebranie krawężników betonowych drogowych 100x30x15 cm c) Rozebranie obrzeży betonowych 100x30x8 cm d) Wykonanie koryta pod warstwę odsączająca gł. 10 cm z wywozem urobku poza teren budowy e) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem grubość warstwy 10 cm f) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem g) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr 6 cm Wykonawcy na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - szarej h) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr 8 cm Wykonawcy na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – szarej i) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Zamawiającego na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem j) Montaż krawężników betonowych drogowych 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem k) Montaż obrzeży betonowych 100x30x8 cm na ławie betonowej z oporem Zadanie nr 5 Malowanie poziome po remontach a) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego b) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego. 3. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości, w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 5. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych poleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (T. j. - Dz.U.2019.123 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną”. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i przedmiarze robót. 8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale II pkt. I ppkt. 2 SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I.WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł brutto (słownie pięć tysięcy złotych brutto). II.FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania, numerem sprawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2. Pełna nazwa i adres Beneficjenta, na jaki należy wnieść wadium w formie innej aniżeli podana w punkcie 1 lit. a) niniejszego rozdziału: Województwo Kujawsko – Pomorskie Plac Teatralny 2 87-100 Toruń w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 3. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji poręczenia. Ww. dokument winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IV ust. 1 (poniżej). 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. IV. ZATRZYMANIE WADIUM 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 4) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U.2019.700 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 9) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach