Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, Lipowa 67A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 632 79 14 , fax. 44 632 79 22
- Data zamieszczenia: 2022-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
Lipowa 67A
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 44 632 79 14, fax. 44 632 79 22
REGON: 590653601 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu bełchatowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu bełchatowskiego.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych polegający na użyciu emulsji modyfikowanej i grysów bazaltowych, zwanej dalej „mieszanką”, przy użyciu remontera typu „patcher”,b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć i wypełnienie ubytków,c) przewidywana ilość ton mieszanki wbudowanej w nawierzchnię około 350 ton.3) Wykonawca zobligowany jest do udostępnienia wglądu z przebytej trasy lub dokumentów potwierdzających ją podczas wykonywania usługi.4) Oferta powinna zawierać łączną cenę brutto 1 tony mieszanki wbudowanej w nawierzchnię.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie ustalone jako iloczyn ceny jednostkowej 1 tony mieszanki wbudowanej w nawierzchnię i ilości zużytych ton mieszanki wbudowanej w nawierzchnię, ustalony zgodnie z obmiarem w protokole odbioru przedmiotu umowy. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy oraz zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.5) Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV 45233142-6. 6) Gwarancja i rękojmia.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości robót wykonanych w ramach zamówienia.W przypadku określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesięcy, Zamawiający przy ocenie ofert przyjmie do obliczeń okres gwarancji równy 24 miesięcy. W przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę.UWAGA: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.7) Wymagania w zakresie elektromobilności:Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami w zakresie elektromobilności:a) zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.) w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.Zamawiający zleci wykonywanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniemWykonawcy, którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazemziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia publicznego wynosić będzie co najmniej 10%, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym;b) przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanychgazem ziemnym, o których mowa w pkt 1) należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnychjednostek (sztuk) zgodnie z zasadami określonymi w art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Zgodnie z tym przepisem wskaźnik poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wskaźnik 0,5 i powyżej w górę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2024 roku.
Dodano: 2024-02-05 - „Naprawy cząstkowe jezdni masą mineralno-asfaltową z recyklera, „na zimno” i interwencyjne oraz emulsją i grysem ulic miasta Skierniewice w 2024r.
Dodano: 2024-01-17 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-29 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-08 - Remont drogi gminnej nr dg 110208E w miejscowości Korytno
Dodano: 2023-11-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-10-26 - Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych, wewnętrznych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2023 r.
Dodano: 2023-10-23 - Remont poboczy w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3925E odcinek Bugaj – Gosławice oraz drogi powiatowej nr 3905E odcinek Cadów – Brzezinki
Dodano: 2023-09-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Rusiec
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa masy bitumicznej wraz z uwałowaniem na wskazanych odcinkach dróg remontowanych w ramach bieżącego utrzymania dróg wewnętrznych
Dodano: 2023-09-12