Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2017 w ilości szacunkowej do 700 Mg

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56300 Milicz, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 840 704 , fax. 713 840 704
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38
    56300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 840 704, fax. 713 840 704
    REGON: 93193467300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2017 w ilości szacunkowej do 700 Mg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2017 w ilości szacunkowej do 700 Mg. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna (SST) stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć remonty, każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na podstawie zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną. 4.W ciągu okresu trwania umowy Zamawiający nie jest zobowiązany do wykorzystania całej szacunkowej ilości przewidzianej w niniejszym postępowaniu mieszanki emulsyjno-asfaltowej. Z tytułu niewykorzystania całej szacunkowej ilości mieszanki emulsyjno-asfaltowej Wykonawcy nie przysługuje żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach