Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
- Data zamieszczenia: 2019-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
REGON: 30047861400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-sroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Środa Wielkopolska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych przebudowy dróg. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2 (roboty drogowe), 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Środa Wielkopolska w sposób opisany w załączniku nr 4 do SIWZ w postaci Ogólnej Specyfikacji Technicznej 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna (Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych) oraz załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna (Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych remonterem drogowym). 3.3. Szacunkowa powierzchnia dróg przeznaczona do remontu: 6000,00 m2. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy remontu cząstkowego w innych miejscowościach na terenie Gminy Środa Wielkopolska niż wskazane w Ogólnej Specyfikacji Technicznej. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP określa w opisie przedmiotu zamówienia czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (teks. jedn. Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.). 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Obsługa koparko – ładowarki, Obsługa remontera drogowego. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 6 punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 6 punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000). 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 6 punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 6 punkcie 1 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji podstawowej na roboty budowlane, liczonej od daty odbioru końcowego (Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi w miejscowości Rychnów (od drogi powiatowej 4599P do posesji 59 i 61) - postępowanie II
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4584P na odcinku Zbiersk-Zbiersk Kolonia
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Rzgów - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej w m. Puszczykowo
Dodano: 2024-04-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ - ULICA 19 STYCZNIA W SZAMOCINIE
Dodano: 2024-04-05 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z budową i doposażeniem istniejących przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4791P na odcinku od ronda w m. Łoniewo do DK 12
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 470 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Podzborów do m. Kamień
Dodano: 2024-04-03 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mikoszki
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa drogi gminnej numer G832549 Kaliszkowice Kaliskie
Dodano: 2024-03-27