Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w m. Lisków, ul. Ogrodowa, dz. nr 641, 595”

Gmina Lisków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-850 Lisków, ks. Wacława Blizińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7634 114, , fax. 0-62 7634 021
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisków
    ks. Wacława Blizińskiego 56
    62-850 Lisków, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7634 114, , fax. 0-62 7634 021
    REGON: 25085545200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w m. Lisków, ul. Ogrodowa, dz. nr 641, 595”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Lisków, ul. Ogrodowa, dz. nr 641, 595”. Zakres przedmiotu zamówienia do realizacji obejmuje: Przebudowę drogi gminnej w m. Lisków, ul. Ogrodowa, dz. nr 641, 595 - roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym. Zabezpieczenie znaków geodezyjnych, - roboty rozbiórkowe: roboty remontowe- cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 6-10 cm włączenia w drogi asfaltowe, - cięcie pielęgnacyjne- podkrzesanie krzewów, usunięcie z poboczy wysokiej trawy powyżej 60% powierzchni, - roboty ziemne- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. Kat. I-II z transp. urobku na odl. Do 5 km sam. samowyład. Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi z zakupem piasku, oczyszczanie rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu i odwozem urobku na odl. 5 km, - remont przepustów drogowych - remont ścianek czołowych monolitycznych zbrojonych z betonu C30/35 dla przepustu z rur o średnicy 60 cm - roboty nawierzchniowe: koryta o głęb. 30cm wykonywane na całej szerokości przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego wraz z wywozem materiału, mechaniczne profilowanie zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego na całej szerokości drogi- gr. warstwy po zag. 10 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 twardego gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 twardego gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - roboty wykończeniowe: obsypywanie krawędzi jezdnio gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 lub destruktu granulowanego drobnego, - oznakowanie pionowe: pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne pow. ponad 0,3 m2, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm z przespawanymi poprzeczkami na wysokość 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu, - bariery ochronne- bariery stalowe N2W5a. UWAGA DOTYCZACA ZAKRESU ROBÓT BUDOWLANYCH W ramach zadania będącego przedmiotem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, nie przewiduje się do wykonania: skropienia emulsją asfaltową na zimno podbudowy; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR1, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami wyładowczymi. Wyżej wymienione informacje należy uwzględnić przy sporządzeniu oferty w postępowaniu przetargowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w rozdziale X. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Dokumenty przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie). 6. Oświadczenie wykonawcy z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp- załącznik nr 8 do SIWZ 7. Wypełniony kosztorys ofertowy- załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach