Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 (kationowe niemodyfikowane) w ogólnej ilości 300 ton, z podziałem na 3 zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44-14-069 (70) , fax. 77 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2015-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44-14-069 (70), fax. 77 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 (kationowe niemodyfikowane) w ogólnej ilości 300 ton, z podziałem na 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis części zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy w Dąbrowie - w ilości 70 ton Zadanie 2 - Obwód Drogowy w Kotorzu Małym - w ilości 150 ton Zadanie 3 - Obwód Drogowy w Chrząstowicach - w ilości 80 ton Zamówienie obejmuje wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych grysami na sucho ( grysy bazaltowe i emulsje kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70 ) przy użyciu maszyn ( remonterów - np. typu Patchmatic) natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem , zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych (OST , ST) i w zakresie określonym w kosztorysach ślepych na zadaniach 1 , 2 , 3 . Wykonawca zobowiązany będzie w terminie od następnego dnia po podpisaniu umowy do 20 maja 2015 r. wykonać zakres niezbędny tj. 50 % ilości zamówienia na każdym z zadań, natomiast pozostały zakres wykonać do 15.06.2015 r. (przy założeniu , że temp.otoczenia nie jest niższa od + 10°C, a temperatura naprawianej nawierzchni nie niższa niż +5°C) w ilościach podanych w Kosztorysach ofertowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia (tylko dla zadań, o które będzie się ubiegał) wadium w wysokości: Zadanie 1 - 400,- zł ( słownie złotych: sześćset złotych 00/100) Zadanie 2 - 800,- zł ( słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Zadanie 3 - 500,- zł ( słownie złotych: siedemset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą (na każde wybrane zadanie osobno). 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach