Przetargi.pl
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie gminy Wągrowiec” w tym: Część I „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie północnej części gminy Wągrowiec” Część II „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie południowej części gminy Wągrowiec”

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie gminy Wągrowiec” w tym: Część I „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie północnej części gminy Wągrowiec” Część II „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie południowej części gminy Wągrowiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce realizacji zamówienia: 1.1. Część I niniejszego Zamówienia obejmuje drogi gminne Gminy Wągrowiec zlokalizowane na terenie sołectw: Toniszewo, Kaliszany, Grylewo, Oporzyn, Pawłowo Żońskie, Nowe, Kobylec, Żelice, Bukowiec, Kopaszyn, Kaliska – Micharzewo, Tarnowo Pałuckie, Bracholin, Kiedrowo, Werkowo, Kołybiec, Siedleczko, Koninek, Łukowo, Brzeźno Stare, Łekno 1.2. Część II niniejszego Zamówienia obejmuje drogi gminne Gminy Wągrowiec zlokalizowane na terenie sołectw: Rudnicze, Potulice, Runowo, Wiatrowiec, Wiatrowo, Przysieka, Przysieczyn, Łęgowo, Sienno, Długa Wieś, Łaziska, Rąbczyn, Rgielsko, Redgoszcz. 2. Przewidywany zakres może ulec zmianie co do ilości i rodzaju, a wynikać będzie z rzeczywistych obmiarów wykonanych robót. 2.1. Część I - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie północnej części gminy Wągrowiec (ETAP I i ETAP II) 2.1.1. Remont emulsją asfaltową i grysami - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu, - oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem i natryskanie emulsji asfaltowej oraz kruszywa o frakcji od 2 do 4 mm, przy użyciu remontera (patchera) drogowego,- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 200 m2. 2.1.2. Remont z wypełnieniem masą mineralno – asfaltową - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,- skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową i uzupełnienie masą bitumiczno – asfaltową na gorąco - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 1200 m2. 2.2. Część II - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie południowej części gminy Wągrowiec (ETAP I I ETAP II) 2.2.1. Remont emulsją asfaltową i grysami - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem i natryskanie emulsji asfaltowej oraz kruszywa o frakcji od 2 do 4 mm, przy użyciu remontera (patchera) drogowego,- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 200 m2.2.2.2 Remont z wypełnieniem masą mineralno – asfaltową - zabezpieczenie terenu objętego robotami i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu,- oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, - skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową i uzupełnienie masą bitumiczno – asfaltową na gorąco- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 1 100 m2. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która jest załącznikami do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w przedmiarze robót. Ilości rzeczywiste wykonywanych prac w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w niniejszej SIWZ. ETAP I – roboty polegające na remoncie bitumicznym do dnia 31.08.2020r. wszystkich dróg gminnych objętych zamówieniem, na których zachodzi konieczność wykonania robót. ETAP II – roboty polegające na remoncie bitumicznym do dnia 30.11.2020r. wszystkich dróg gminnych objętych zamówieniem, na których zachodzi konieczność wykonania robót. Termin rozpoczęcia robót ETAPU II zostanie wskazany przez Zamawiającego nie później niż 7 dni kalendarzowych przed przewidywanym terminem jego rozpoczęcia. W przypadku braku konieczności wykonania robót związanych z remontem nawierzchni bitumicznej dróg gminnych dla danej Części w ETAPIE II, roboty te nie zostaną zlecone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do 15.06.2020r. do godz. 9:00. • dla Części II: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do 15.06.2020r. do godz. 9:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) Dowód wniesienia wadium.2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania, a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.3) Formularz cenowy z podaniem cen jednostkowych wykonania robót. Ceny jednostkowe należy podać do dwóch miejsc po przecinku – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach