Przetargi.pl
GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO ( II POŁ. XIV W.): ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU ( ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA MURU PÓŁNOCNEGO) - ETAP I

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO ( II POŁ. XIV W.): ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU ( ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA MURU PÓŁNOCNEGO) - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia i konserwacji ruin zamku w ramach zadania pn. „Gozdów, ruiny gotyckiego zamku kazimierzowskiego ( II poł. XIV w.) : zabezpieczenie i konserwacja ruin zamku ( zabezpieczenie i konserwacja muru północnego ) - etap I”. Inwestycja zlokalizowana na trenie wsi Gozdów, ark. mapy: 1, numer działki : 300. Ruiny zamku są zabytkiem architektury obronnej z XIV w. wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-30/380 z dnia 17 stycznia 1953 roku. Zadanie będzie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona Zabytków. 2. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie konstrukcji stabilizującej i zabezpieczającej odcinek wschodni muru północnego wraz z pracami towarzyszącymi; 2) wzmocnienie konstrukcyjne odcinka wschodniego; 3) konserwację lica zewnętrznego wschodniego odcinka mur na długości 4 m; 4) konserwację korony muru na całej długości odcinka wschodniego. 3. Szczegółowy zakres prac: 1) wykonanie konstrukcji wsporczej dla zabezpieczenia odcinka wschodniego muru północnego na czas wykonywania prac; 2) wykonanie robót ziemnych wzdłuż wschodniego odcinka muru północnego,- likwidacja niższej roślinności przylegającej do ścian zamku; 3) wykonanie robót inżynieryjnych, murowych i betonowych dla wzniesienia konstrukcji stabilizującej mur wschodni; 4) przygotowanie zabytkowych murów do budowy konstrukcji stabilizującej; 5) wykonanie konstrukcji żelbetowej wraz z zakotwieniem w murze zabytkowym; 6) obmurowanie konstrukcji żelbetowej murem ceglanym nawiązującym do historycznego muru wraz z jego estetycznym scaleniem w warstwie powierzchniowej: cegła w formacie gotyckim, zaprawa spoinująca analogiczna do muru gotyckiego; 7) wykonanie robót konserwatorskich i wzmocnień konstrukcyjnych na odcinku 4 m szerokości zewnętrznego lica odcinka wschodniego – zgodnie z programem prac konserwatorskich: a) szczegółowa analiza stanu zachowania; b) wzmocnienie strukturalne osłabionych cegieł i zapraw przy pomocy hydrofilnych żywic krzemoorganicznych; c) stabilizacja spękań i podmurowanie łęku w przyziemiu muru; d) dezynfekcja zawilgoconych i zakażonych mikrobiologicznie powierzchni murów; e) usunięcie roślinności na powierzchni ściany za pomocą szczotek; f) usunięcie mocno skorodowanych, osypujących się i popękanych zapraw wtórnych; g) oczyszczenie powierzchni murów; h) usunięcie graffiti; i) odsolenie niektórych partii muru (w obrębie stwierdzonej podwyższonej zawartości soli); j) wypełnienie szczelin i rozwarstwień w murze; k) wymiana zdezintegrowanych cegieł w koronie muru; l) uzupełnienie ubytków w cegle i zaprawach; m) naprawa murów z kamienia; 8) demontaż tymczasowej konstrukcji wsporczej; 9) prace ziemne wykończeniowe wokół muru północnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz technologia wykonania robót według: 1) dokumentacji projektowej w zakresie określonym na rys. nr 3 jako etap I; 2) przedmiaru robót; 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 4) wzoru umowy; będącymi załącznikami do SIWZ. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę oględzin obiektu i miejsca prowadzenia robót; 2) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zabezpieczyć energię elektryczną i wodę na potrzeby prowadzonych robót; 3) Wykonawca ma obowiązek usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów oraz odpadów; 4) teren prowadzonych robót Wykonawca winien zabezpieczy pod względem zachowania przepisów ppoż. i bhp; 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji robót; 6) na podstawie Pozwolenia NR 77/2020/A z dnia 11.05.2020 r. osoba kierująca pracami konserwatorsko – restauratorskimi prowadzić winna dokumentację przebiegu prac oraz opracuje i przekaże Zamawiającemu przed odbiorem zadania dokumentację prac konserwatorskich i prac restauratorskich przy zabytku oraz opracować sposób postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac konserwatorsko- restauratorskich w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej (na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Dz. U. z 2018r, poz. 1609 ze zm.). 6. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę – Decyzja Nr 250.2020 z dn. 18.05.2020 r. oraz Pozwolenia Nr 77/2020/A z dnia 11.05.2020 roku Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wojewódzki Urząd Ochrony zabytków w Poznaniu – Delegatura w Koninie. 7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. 8. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy (przed jej podpisaniem) harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy na wzorze formularza stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. 9. Wymagany okres gwarancji minimum 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi . 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach